God morgen alle sammmen

Hjertejenta

Gift med forumet
Da har dagen starta igjen.. Synes nettene går litt for fort og litt for mange turer opp...
Nå skal mini straks får litt melk hvis han er interessert.. nå står han ved tv-benken og prater med tv...hehe
og prøver å slå leker i tv... artig... NOT

I dag blir nok en sofa dag...verker i kroppen og vondt i halsen... blir jo ikke frisk[:(][&:][:@]

Men dere får ha en fin dag jenter[:D]

God morgen. her lå han og og gymmet fra 05:30. Ikek det spor interessert i verken mer søvn eller den ellers så elskede puppen. Nå har han fått tørr bleie og sitter og ser på spesialagent Oso.

God morgen.

Her er lillemann fortsatt syk stakkars. Feber enda og spydde litt mer i morges. Han var i strålende humør da vi våknet da, så jeg tror (håper) ikke dette varer lenge.

I dag skulle vi vært på lunsj med ei god venninne, men det ble avlyst pga formen til mini, så da blir det hjemmedag i stedet og kanskje en liten runde rundt her vi bor for å få oss litt luft utover dagen.

Ha en flott fredag jenter!

God morgen:)
Vi har hatt en fin natt med kun 2 smokkevåkninger[;)]
Sto opp kl 06, og det er jo greit!
Jeg skal til manuellterapeuten for opptrening idag, og snuppa skal være hjemme med bestemor[:)]

Rostan: go bedring til lillemann!!

Goooood morgen, alle små og store!
I dag blir det innedag, har vært ute hver dag denne uka, men i dag har ryggen slått seg vrang! Fryktelig liten plass å ligge på i senga til tilder! Ikke lett med 3 i 150*200 nei![&:]
Har vært oppe x-antall ganger, hu våkner, og roer seg etterhvert, men så er det på igjen en halv time til 2 timer etterpå.... Arrrrgggh![:@]
Skal til fotografen i morgen og bestille bildene som vi har vært og tatt:):) Can not wait![:)]
Ha en fortreffelig dag alle mann[:D]

God morgen[:)] Masse god bedring hjertejenta, suger å være syk [:'(]

Idag startet dagen min ...... 04:30 har aua i tanna mi men begynner å hjelpe litt nå[:)]
Idag skal jeg være skoleflink, skal prøve å få unna innsendning til både norsk og engelsk hvis
snuppa klarer å leke litt selv bare[8D]

Ellers så regner jeg med å dra til huset senere idag[:D]
Jeg pleier å lage noe godt til gutta mens de bygger på badet, det er sååååå morsomt å lage mat på det kjøkkenet[:D]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen[:D]

Her våkna jentene 06.00. Samboeren hadde de med inn mens han ordnet seg til jobb, jeg fikk sove litt lenger. Deilig:)

Nå dupper de så jeg er litt her inne på babyverden.
I dag har vi egentlig ikke noen planer. Jeg skal løpe litt mens jentene sover. Lenge siden jeg har tren nå.
Ellers blir det avslapping, god mat og kanskje godis ikveld[;)]

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen[:)] Her føler jeg meg faktisk passe uthvilt i dag!! La meg ikke før 00.30, men mini våkna bare 1 gang for smokken i 3-tida, og så sov han videre til kvart på sju!![:D] Så da har jeg fått 6 timers sammenhengende søvn (hvis jeg ser bort fra smokke-oppvåkningen), og det tror jeg ikke har skjedd siden jeg fødte[:D]
I dag er det stråååååålende sol og vårvær. Jeg skal ta bilen til byen og dra til tannlegen litt senere. Første gang noensinne at jeg gleder meg til tannlegebesøk (jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk tidligere). Men nå gleder jeg meg bare til å ha barnefri noen timer (mamma er barnevakt), og at jeg kanskje får sniket meg inn i noen klesbutikker i byen, eller kanskje bare får nyte vårsola litt[:)] Satser på at jeg ikke har hull da..[&:] Håper dere alle får en fin dag! Og god bedring til alle syke[:)]

God morgen alle sammen[:)]

Her startet dagen ca 8,vært en helt vanlig natt med ca 12 timer søvn på prinsessa!! Skulle ønske jeg bare kunne kommet med i seng litt tidligere...TRØTT!!! :/
Tror ikke det skjer så ille mye denne helgen, tar det som det kommer... Ikke akkurat kjempe ute vær heller,tåke så det holder... Men det er enda tidlig, så får håpe på bedre vær utover dagen:)

Kose deg på det nye kjøkkenet Sweetbabyblue ;)

Ha en fiin fiin fredag, alle sammen[:D]

Klem.

Back
Topp