God Morgen alle sammen

Bruker662dan

Elsker forumet
God Morgen,
Håper dere får en fin dag i dag[:D]

Nå sitter morgenfuglene mine å se på barnetv, og etterhvert er det litt husvask og matvarehandlig på tapeten her...
Skal og lage pepperkakedeig til i morra[:D] da får vi kanskje bakehjelp og[:D]

Hva skal dere gjøre i dag?

GOD MORGEN til deg og[:)]
her var meg og minstemor oppe rett over 6..jesp men sånn er det med små barn,hun styrer endel om natta.mest sannsynelig det er pga tenner.

planer for dagen er å baka litt osv,vi skal ha familieselskap i morra for den største jenta våres som blir 3 år på mandag...så er min lillesøster her på besøk i helga så de koser seg masse,(15år)

KOS dere alle sammen.får ta og fyre i ovnen...

God morgen.  Idag er snuppa 3 år, og vi har vært oppe siden klokka 6.
Vi skal bake sjokoladekake og muffins etterhvert, og klokken 12 kommer det gjester.
Må vel rydde litt også, tenker jeg. [:D]

gratulerer med bursdag:-) her var det morgen kl 6,men tror han sovna igjen gitt så jeg skal skyndte meg å legge meg igjen! I dag skal vi på åpen dag på biblioteket i byen, og i ettermiddag skal jeg og storesnupp å kose oss i bassenget.

ORIGINAL: MercedesBærta.

God morgen.  Idag er snuppa 3 år, og vi har vært oppe siden klokka 6.
Vi skal bake sjokoladekake og muffins etterhvert, og klokken 12 kommer det gjester.
Må vel rydde litt også, tenker jeg. [:D]

Gratulerer med 3åringen[:D]

God morgen![:)]

Ikke mye som skjer i dag!![;)]

Må vel på butikken en tur![8D]
Ellers blir ei vel bare sittende i godstolen og slappe av å sove litt! Føler meg ikke helt i slag i dag!! Men har hatt mange sånne dager etter kræsjen![:(][8D][:D]

Og så har veslemor blitt dårlig![:(]
Ho kastet opp i går kveld og har fortsatt feber i dag. Er nok en forkjølelse på tur, for de tre eldste har vært sånn og har nå sår hals og er skikkelig snørrete!![;)]

Back
Topp