God Morgen alle sammen.

panterinnen

Gift med forumet
Hei hei..

endelig har nurket mitt begynt å prate og det masse [:)]
Han har liksom snakka en god stund men da måtte du omtrent tvinge lyder ut av han.. nå går det jo som en foss her..[:)]
Våknet av at han lå å hadde en fin liten samtale med seg selv halv åtte denne morgenen [:)] Er så herlig å høre på..
Nå bare venter jeg på at latteren skal komme, han har da ledd en del ganger, men det er så utrolig sjelden.
Han er rett og slett litt treig med latter og slik, kanskje han ikke har noe humoristisk sans [:D] hehe...

Tror dere ikke at jeg klarte å glemme alle flaskene hans i Larvik da? alle unntatt en.. så nå må jeg jo koke både støtt og stadig her.. ikke morsomt!
Jeg som synes at den kokingen av flasker og slikt er så kjedelig..jaja.. når jeg er så dum så[:@]

Ellers er det deilig med mandag synes jeg... top model, The L word.. liker mandager jeg [:)][:)]

God Morgen til deg!!!
Moro!!! Latteren kommer sikkert snart!!!
Ny uke, nye muligheter!!!

Er det ikke artig med den skravlinga? Frida har masse lyder og når jeg synger prøver hun å forme munnen slik som meg. Ler meg i hjel.... Ler gjør hun også, hun skratter. Det er så artig for nå skjer det så mye med henne. I morgen skal vi på babysang og det gleder vi oss til.

snuppepia hva er babysang??? aldri hørt om det før..

Så moro da toveli6, husker hvor mye jeg gleda meg til ultralydene [:)] det er så kos.. moro at du skal ha med sønnen din også, bra å la han få være masse med så han ikke blir sjalu og sånn når babisen kommer [:)]
Har du kjøpt deg elektrisk pumpe eller?? Det er det greieste... slipper liksom å gjøre så mye og det går veldig fort...
Synes det er digg med litt dårlig vær jeg, blir så sliten av denne varmen.. gleder meg til vinteren jeg kaldt og godt [:D] hehe..

Sander er også veldig tidelig ute med alt annet, unntatt prating og leeing. Han ruller allerede rundt og har begynt med små krabbe bevegelser.. jeg krabbet når jeg var 6 måneder så håper han ligner på meg der... ligner nok på faren sin når det gjelder prating og slik for jeg var tidlig ute med alt mulig jeg..

men men vil jo ikke at han skal bli for fort stor heller da, vil ha han liten så lenge som mulig [:D][:D]

Satser på at latteren kommer for fullt snart emilies mamma (emilie skal datteren min hete også når jeg får henne en gang[:D]) han har jo visst at han kan.. synes bare at han kan gjøre det mer [:)][:)]

Babysang er et tilbud for barn 2 mnd-10 mnd. Voksne og barn samles for å synge, så drikker vi kaffe og spiser litt. Sosialt samvær med sang og musikk.[:)]

Back
Topp