God morgen alle sammen.

panterinnen

Gift med forumet
God Morgen God Morgen..[:D]

I dag er jeg sikker på at prinsen min hadde sovet lenger enn til 7 hvis dem ikke hadde begynt å arbeide utenfor her.. Irriterenes jobbidioter, dem kan jo drøye det litt på dagen???

Samboeren er hjemme fram jobb i dag også, det er 2 dager på rad det.. føler at jeg ikke får gjort noe når han er her jeg.
Håper han blir frisk snart.. syke mannfolk er det værste som finnes... Er jo så gruelig mye verre enn alle andre og slikt, og de orker virkelig ingenting!!
Når jeg er syk.. skal jeg bare la være å ta meg av barn og slikt da jeg eller???? Kan jo ikke det liksom.. Rart at jeg orker ting men aldri han når det gjelder sykdom.. Argh!!!

Men men, er jo synd på han også for han er jo virkelig syk. Blir bare slitsomt til tider med "2barn" hjemme [8D]

Hva skal dere denne dagen da???
Hadde satsa på dårlig vær jeg, men nå kommer jo sola fram..
Hadde vært deilig å bare vært inne og kost seg denne dagen!!

Ha en fin dag alle sammen da [:D][:D]

God morgen panterinnen.

Ikke noe spennende idag. Jobb og foreldremøte i barnehagen i kveld.

Syke mannfolk er garantert det mest slitsomme og stakkarslige som finnes. Det er som du sier, du har plutselig to barn hjemme, men det er tydeligvis naturlig at de er sånn så vi får bare innfinne oss med det. Kanskje du skal ta med den lille ut en tur i det fine været, så får du litt fri fra sjuklingen. Nei, stakkars, det er jo ikke godt å være syk heller. Masse god bedring til han og ønsker om en fin dag til deg.

Ja det var en god i idè Pondus.
En tur kan jeg ta meg litt senere i dag [:)][:)]

Nei, få begynne å vaske huset litt, må få gjort det før gubben står opp og begynner å rote [:'(]

Ha en fin dag da og lykke til på foreldremøte..hehe.. [:D]

Heisann og god morgen![;)]

Sovnet ikke før halv fire i natt jeg, så jeg sto opp for først en halvtime siden.

Apropo influensa og sykdommer.. Visste dere at det finnes to typer influensa?

Den "vanlige" som kvinner og barn får,
og den DØDELIGE som mannfolk får!

[:D][:D][:D]

hahaha..så sant så sant [:)][:)] Bra sagt!

Back
Topp