god morgen alle sammen

cassie og leanna mam

Gift med forumet
nå sitter jeg her og er kjempe trøtt men får ikke sove..vokna kl 6 i dag på moran[&:] masse e skule fått gjort i huse og føler jeg ikk fingerer og har kjempe dårlig samvitighet ovenfor jentungen siden jeg ikke orker å gjør så mye med ho og jeg føler jeg bare kjefter hele tiden[:(] i går kveld vile ikke ho lege seg ho holt på helt te kll 11 i går kveld..da kom pappan hjem og over tok jeg sat bare å grein[:(][&o]
håpper trøtt heten gir seg...forje svangerskap hadde e masse overskud å huse var altid strøkent og følte me bra nå føler jeg me bare blæææææ..
men kan nok være kropen bremser me siden har hat ne sa før og at jegh ar mye vont,,blir fortsliten..bare ne tur på butiken kan gjør me sliten..

tussen takk for klemen[:D] ja jeg må lyte te kroppen men ikke lett når jeg er egentli ganske rastløs innvendig og masse kaoz i hodde..jeg har adhd og tar ikke noe medesiner for det om dagen..trapa ikke ned en gang sluta da e var 4 uker på vei ca..
ho lille mi sover ikke på dagen da men e sover lit for det eller dupper av på sofan..heldig vis er ho veldig omsorgs full og optat av babyen i magen..ho liger å kozer med magen og smører dne med krem og olje..ho har fått ta del i mye sidne jeg har vært veldig dårli og hat veldig mye vont..
måte le lit for me selv her om dagen ho lille kommer med så mye gøy.
ho sa "pappa hvordan skal mi få ku melka inn i puppene til mamma?det er et problem mi må løse altså pappa" mannen min viste jo ikke å han skule svare stakar så han sa du får spøre jordmora..
å så lurte ho flet på hovrdan mi skule få maten inn i magen min så babyen kunne vokse ho lurte på om mi ikke måte lag et hul i magne min eller noe...hehe

ORIGINAL: GripDagen

God morgen damer. Jeg skal straks gå inn til HR sjefen vår for å snakke om lønna mi. Begynte i ny stilling i september og fikk da beskjed om at vi kunne snakke lønn i Januar når vi hadde sett litt hvordan det gikk. Nå i Juli sitter jeg fortsatt med gammel lønn, mye mye mye mer arbeid, mye mer ansvar, mistet mange goder jeg hadde i andre jobben og føler meg generelt en del utnyttet. Kan ikke si jeg gleder meg. Men hun vet ikke at jeg er gravid (og det har egentlig ikke noe med saken å gjøre). Huff gruer meg: Må kvinne meg opp litt..

masse lykke til inne hos sjefen:)masse klemmer til deg..du må fortele hvordan det gjik[:)] går nok bra.skule jo bare mangle at du får høyere lønn når du e lovft det og du har mere ansvar og mer oppgaver..det at du er gravid har ikke noe å si egentli..ho har ikke noe me det anda heller[;)]

Back
Topp