God morgen alle sammen

LanoLotte

Forumet er livet
God morgen alle sammen

Uff stakkers lille Casper er blitt så tett så vi har ikke sovet så godt i natt, han har godt humør, men nesen renner[&:][&:]

Spiser rugbrød til frokost , det går faktisk veldig greit[:)][:)][:)] ( Casper altså, jeg klarer det ikke [:'(])

Skulle egentlig til byn en tur i dag for å handle , men gidder ikke nå når han er så tett, så da sove jeg en liten time på

sofaen håper jeg når han sover[:D]

Hva skal dere i dag damer?

Go morgen.
Opp kl7 idag. Og jeg er døtrøtt.. [&:]
La Eliah i senga vår i dag med flaska. Så fikk jeg vertfall noen minutter til å våkne på.
Nå spiser jeg frokost. Å skal snart legge Eliah igjen. Da skal jeg og legge meg [;)]
Sambo var på jobb igår og ute etterpå,så han ligger som et slakt og snorker der inne [8D][8D]

Idag skal vi ut å handle litt,en som har vokst ut av alle nattisene og sokkene.. [:)]
Så skal vi på konsert i kveld. [:)]

God morgen alle sammen!

Ole Leander har visst vært urolig i hele natt og det ar morgen når kl var 6. Ole stod opp med han, så jeg sov til kvart over åtte jeg...
Når jeg kom ned i stua fant jeg en mett, stelt og veldig blid gutt[:D] Han koser seg så veldig sammen med pappaen sin!
Ole har nå dratt på jobb, men kom for sent, for han kjørte av veien borti her, hehe[:D] Men det gikk bra da, heldigvis[:D] (tihi, må bare flire jeg altså)

Ole Leander og jeg skal til hallen der hvor lillebroren min spiller Sone- cup. Og etter det skal vi alle sammen på Big Horn!
Under den hallen lillebror spiller i er det kjøpesenter, så det må nok bittelitt shopping til også, hahahaha[:D]

Også skal jeg få sendt avgårde gaven til min hemmelige venn idag!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

ORIGINAL: fregne

Go morgen.
La Eliah i senga vår i dag med flaska. Så fikk jeg vertfall noen minutter til å våkne på.
Nå spiser jeg frokost. Å skal snart legge Eliah igjen. Da skal jeg og legge meg [;)]
Sambo var på jobb igår og ute etterpå,så han ligger som et slakt og snorker der inne [8D][8D]

Idag skal vi ut å handle litt,en som har vokst ut av alle nattisene og sokkene.. [:)]

Syntes det var en god ide Fregnemor[:D]

God morgen[:)]

I dag våkna klumpen min kl 6..opp og hopp!! Men det er helt greit med tidlig morgen når han sov HELE natta uten ett eneste lite knyst!!!!! Fra 19.00 - 06.00 uten så mye som EN gang inne for å gi smokken![:D][:D] Elsker sånne netter, og de kommer oftere og oftere nå!!

Nå har han sovet en liten lur....på halvannen time faktisk når jeg ser på klokka her[:o][:D] hører han våkner der inne nå...babler litt og koser seg! Jeg har fått satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin på morningen...og hengt ut skinnet og dyna til Leon til lufting. Fått bestilt servise til navnefest-gave til Leon (fra foreldra mine) på nettet og bestilt servietter med navn/dato og sånt[:D]

Blir full shinings av leiligheten i dag!!! Begynne med Leon sitt rom og resta av romma i den delen av leiligheta med en gang Lars og Leon kommer seg ut av hus og opp til svigers!! Greit å få litt ro rundt seg når man skal vaske synes jeg[:)]

Såååå må logge av her straks sånn at jeg får kommet igang....er mye å ta tak i her gett[:'(]

Ha en finfin lørdag alle sammen[:D]

God morgen søtnos!

God bedring til Casper! Ikke gøy når de er så tette... Her begynner det å løsne nå, og de nyser heldigvis mesteparten ut selv...[:)]
Vi har spist skive med leverpostei og de ligger og sover i vognen nå...

Her er det knaaaaallsol, og jeg må nok ut på et eller annet sprell...

Johan henter den nye bilen sin i Porsgrunn, så han kommer hjem iløpet av dagen en gang... Etter han har hentet/ordnet/fikset/levert/seilt/spilt golf/møtt en fyr about a horse/sendt et eller annet *stryk det som ikke passer*, så da tenkte jeg lørdagsantrekket skal komme på og lufte meg på kafè...

Håper dere får en fortreffelig dag!

Gooood Morgen...

Idag har jeg fått sove leeeenge.. Sov helt til 09.17. Og i natt våknet snuppa bare 1 gang for litt pupp, det er jo helt utrolig... Og så sto hun opp 07.11
Mannen er ikke helt i slaget så han har lagt seg igjen.. Ellers så skal vi besøke mormor og morfar til Bethina idag. Morfar er alltid på skolen når vi er der oppe så lenge siden han har fått tid med henne. SÅ derfor skal vi ta dagen idag opp dit siden han ikke må på skolen..

Masse god bedring til Casper.. Håper nesa åpner seg snart.

God morgen[:)]

Hei Casper hørte av mamma at du hadde sånn masse ekkelt som renner ut av nesen din. Jeg har netopp hatt det samme, og vet det er ekkelt[:'(].
Men hvis du lar mammaen din putte MASSE sånn ekkelt saltvann opp i nesen din så er det snart vips vekke. Jeg har også vært syk, og mamma gjorde det på meg. Jeg gren bare litt av og til og kjeftet litt når mamma kom med den der hersens kluten opp i nesen min. Du vet disse mammaene er jo greie og ha av og til. Men de kan nå styre masse å.
Ellers så sier mamma at hun skal på shopping med mormor i dag og kjøpe nye natt drakter til meg for jeg vokser som ett skudd?? hm [&:]. Ellers så skal jeg få sånne skli sokker så jeg slipper å gå i spagaten når jeg prøver å reise meg. Det er slitsomt det *puh*så det gleder jeg meg til[:)] 
. Men vet du hva jeg slipper å være med*jaaaaa* for det har jeg lært av pappa at shopping er drit kjedelig. Så da er det om å gjøre å være skikkelig grinete så går det fort over. Er hvis en sånn gutte fenomen det sier mamma hm ?!!!!
Jeg skal på laaang trille tur med morfar og hunden, det syns jeg er kjempe gøy...[:D]Ja ja nå må jeg sove sier mamma så vi snakkes. Håper du snart blir frisk kompis aaaagooooo fra Emil[:)]

ORIGINAL: LanoLotte

ORIGINAL: fregne

Go morgen.

Syntes det var en god ide Fregnemor[:D]

Ja! vi sov leeeeenge [:D][:D][:D] deilig deilig

Back
Topp