God morgen alle sammen!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Nå har jeg virkelig sovet rundt. Skulle bare sove en halvtimes middag i går, var så trøtt. Hadde store planer om å rydde hus og vaske klær. Men det gikk ikke... Sov fra halv syv i går til ti i dag, over femten timer det [8|] Mein Gott! Mannen ville ikke vekke meg for han mente det var bra for babyen hvis jeg sov lenge [;)] der gikk den fredagskvelden. Nå er jeg sinnsykt sulten! Spiste bare toast før jeg la meg i går for hundre timer siden.

oi, det var en skikkelig hvil ja [:D] - men du trengte det sikkert!

Jeg syntes det hørtes veldig godt med så mye søvn, det var deg vel unt :)

Ønsket jeg også kunne få meg til å sove 15 timer, er så trøtt i dag. La meg kl 24 i går og var lysvåken i dag kl 06.

Jeg sover aldri så mye til vanlig. Ble litt sjokkert da jeg våknet, lurte litt på hvilken dag det var. Kl var ti og det var lyst ute [8|] Var litt forvirret en stund. Tydligvis trengte jeg det.

Drømmer sykt mye rart for tiden da. Drømte at jeg åpnet vinduet på soverommet på vid gap og ropte ut at alle måtte være stille for gravide damer trengte å sove mye... [;)]

Typen bor på student-hybel med en irriterrende nabo som spiller høy musikk og i natt hadde gjester som prata/diskuterte høyt i telefon med en eller annen. Ikke mye søvn i natt, nei. Men nu er vi evakuert til mine foreldre. Så det eneste som blir å høre i natt blir sau og høner. Og det er jo mye bedre. Vi er for voksne til hybellivet. men alt blir bra i juni når han kommer til Norge!

ORIGINAL: Siska

Jeg syntes det hørtes veldig godt med så mye søvn, det var deg vel unt :)

Ønsket jeg også kunne få meg til å sove 15 timer, er så trøtt i dag. La meg kl 24 i går og var lysvåken i dag kl 06.

Det blir som regel ikke mer enn 6-7 timer på meg heller, og da er det medregnet en dotur midt på natten.

Back
Topp