God morgen alle sammen

everonic

Elsker forumet
Då var eg plutselig her igjen,merkelig dette nettet eg har,forferdelig ustabilt!Håper alle har hatt en flott 17.mai feiring med magene sine :-)
Skal snart ringe lege her,har vært oppe siden kl 01:20 i natt,klør meg ihjel alle plasser....Sikkert bare alt vannet i kroppen som gjør det,men godt å få det sjekket !!
Ville bare gi et lite livstegn fra meg å si at ellers e det meste ok her med oss,bortsett fra at eg venter på innkalling til røntgen av bekkenet mitt.Beibien ligger fremdeles i seteleie,og eg begynner få litt panikk for å måtte ta epuderal og evt keisersnitt....Lite lysten på nettopp det,men men...Håper alle får en fortreffelig dag :-)

Kløe skal tas alvorlig under svangerskapet har jeg hørt... Ikke for å uroe deg, men det kan faktisk vise seg at det er leverskader. Men det er for det meste bare vanlige svangerskapskløe. Bra at du får undersøkt dette ihvertfall![;)]
Skal se at nurket ditt snur seg og vil ut rett veien... Men ikke fortvil om det ikke blir det.. Blir mest sannsynlig ks en-to uker før da. Og det går jo greitt!?[:)]

En fin dag ønskes deg også!

Lykke til med legesamtalen,får håpe det ikke er noe å bekymre seg for[:)]

Back
Topp