God morgen alle sammen

Mamman til Carina

Glad i forumet
[:D] i dag har jeg ikke spydd (ennå hvertfall) det er så deilig er litt småkvalm bare

så bra!

ja kjempedeilig hvordan er formen din da

Ikke noe spying på meg i det hele tatt hele svangerskapet. Men kvalm frem til lunsj hver dag og oppblåst etter middag. Går helt fint. La meg klokken halv ti i går kveld, helt utslått. Men det gjør ikke noe. Bare glad spiren fremdeles bor der inne jeg.

Eneste ulempen ved å gå gravid er den kvalmen og oppkasta det hadde jeg klart meg uten he he he men men det er jo bare tegn på at alt er bra ikke sant?

GOOOD morgen ja[:)]  Er egntlig på jobb jeg da, men måtte rett og slett reise hjem en tur nå for å legge meg..Fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de fulle dagene mine jeg, så trett som jeg er!! Satt på samarbeidsmøte i stad og gjespet som bare det[&:]  Også blir det jo bare verre når jeg tenker på det!! Huff....zzzzzzzzzz

Jeg er ikke morgenkvalm, men derimot får jeg det om kvelden.  Fra ca 20.oo og utover kommer kvalmen krypende, og det er så kjipt for jeg orker ikke gjøre noen ting.  Men jeg har ikke spydd ennå, så jeg er heldig.  Og så er det jo godt med alle graviditetstegn [:)] Men jeg synes jo det er rart at kvelden er kvalme-tidspunkt.  Er det noen andre som har det sånn?

Ja!!! Du er ikkje den einaste. Eg er trøtt som eit bybud heile dagane, er stort sett berre tilstede, men når kvelden kjem livnar eg til og blir kvalm.... Slepp heldivis å kaste opp, men den trøttheita er ikkje kjekk den heller. Søv frå halv ti på kvelden til eg står opp neste morgon, kjem heim frå arbeid og legg med å søv i 2 - 3 timar, for deretter å vente på kvalmen.... Men men, eg skal fint tåla det, hvis eg kan sitja med eit lite nurk i armane mine neste jul....

Back
Topp