god morgen alle sammen :)

x1x1 april mamma

Flørter med forumet
hvordan har natten deres vært da??
her har odd ivar sovet bra,hva våken kl 2 og 6.... sovna igjen kl 7 og sov til 9 så sto vi opp... men jeg har sovet dårlig, bynne å bli syk,å e som ska på julebord i mårra :(

Har hatt en god natt [:D]  Smulen våknet ikke før 7.20, så lå hun og pratet med seg selv en halv time!  Deiligt!

Natta her har vært den beste natta på leeeeeeeeenge!!!!!![:)][:)] Jeg er så glad! Julian sovnet kl 20 sov helt til 5(!!!) før han våknet for å spise,sovnet igjen og sov til 8[:)][:)]
I det siste har det vært 2-3 timer med hyyyling hver natt,så det var godt å få sove hele natta![:D]

Her har vi hatt en h....... natt. Mini har feber[:(]. Våknet kl 23 av at jeg kledde av han. Han hadde 39.5 i feber. Holdt det gående til kl 03. Var helt hysterisk og det var vanskelig å roe han ned. Da jeg endelig hadde roet han ned i armene mine (fikk ikke lov å sitte, måtte gå[&:]. Dritslitsomt med en som veier 9.5 kg), og skulle legge han ned, var det hylskrik igjen. Tilslutt måtte vi sette på musikk i stua, en barnecd som han elsker, og der sovnet han i armene mine. Slitsomt! Og fælt for mamma. Han var helt fra seg. Så i kveld blir det ikke sent. Håper bare Mini blir bedre utover dagen.

Ikke noe bra natt her.... han vokner så mange ganger...[:@]  pleier  og være voken fra hal 6, men i dag våkna han klokka 4! å da skulle han ikke sove mer...... før klokka 5! puhhhh..........

Back
Topp