God morgen alle sammen

Juliejr

Forumet er livet
Her er vi i gang med ny studieuke.
Har vært på skolen 2 dager allerede og hadde sagt til Sara at i dag kunne hun sove lenge for gjesteforeleseren har meldt avbud så vi skal ikke på skolen før klokka 12.00. Da bestemmer lille Sara seg for å stå opp klok 6.30. Lys våken og med det smilet. Da kan man jo ikke annet enn å stå opp da, selv om jeg er trøøøøøøøøtt

Typisk at dei skal tidlig opp når en kan sove lenge[:'(][:D] her var vi oppe før 7 og,*gjesp*synes det er litt vel tidlig-iallefall når eg ikkje kan ta meg en lur iløpet av dagen[8D] I dag skal vi til mamma og pappa å lage pepperkakehus å drikke gløgg[:D]så skal vi overnatte til i morgen. Mannen min skal vekk i natt med jobben,så eg gidder ikkje være hjemme aleine[;)]

Ja jeg vet hvordan du har det idag, Adrian bestemte seg for å stå opp halv 7 han og han sover vanligvis til 9.
Litt uvant for meg å stå opp så tidlig.
I dag skal jeg på shopping og se etter julegardiner og en svart dressbukse til meg som jeg skal ha på julaften. :)

Dere må ha en fin dag alle sammen [:D]

ORIGINAL: Marilu

Ja jeg vet hvordan du har det idag, Adrian bestemte seg for å stå opp halv 7 han og han sover vanligvis til 9.
Litt uvant for meg å stå opp så tidlig.
I dag skal jeg på shopping og se etter julegardiner og en svart dressbukse til meg som jeg skal ha på julaften. :)

Dere må ha en fin dag alle sammen [:D]

Dei har mange svarte finbukser på kapphal-iallefall her hos oss[:D] kos deg på shopping

God morgen ja alle sammen[:)] Oppe 07.45 i dag vi, og kjenner det var litt for tidlig for meg ja...
Så nå sover snuppa igjen og jeg skal gjøre meg klar og pakke litt før vi skal på pilates trening kl 12, etter treninga blir det lunch med noen venninner, og litt shopping ( trenger julegardiner jeg også[:)])
Og i 17 tiden er det kjøttkaker hos svigers, så her er hele dagen planlagt[:D]

Go morgen!
Idag skal jeg til byen sammen med ei venninne å dattra hennes som er 7mnd[:)] Ellers tror jeg det blir en rolig ettermiddag.
HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!

God morgen alle sammen fra en suuupertrøtt Stredet [&o]

I natt har lille Iver vært våken 00.00, 02.00, 04.30 og siste gangen var han skikkelig SUR og holdt det gående til nesten halv 6 [&:]
Jeg måtte opp med William kl 07.00 og sende ham på skolen, listet meg opp i seng igjen, men DA var minsten KLAR!
Så nå klamrer jeg meg fast til kaffekanna her.

Vel,vel kanskje vi får sove i natt [8|][:)]

I dag skal vi i barseltreff, og gleder oss til det.

Ha en kjempesuperfenomenalistisk dag jenter og småtroll [;)]

God Morgen jenter.

Idag skal vi på babysvømming...Gleder meg masse.
Skal dykke under vann idag, så veldig spent på hvordan det går [:)]

Ellers blir det vel å fortsette med julevask tenker jeg.
Skal henge opp gardinene å sånn imorra å da er det greit å ha vaska ferdig.

Ha en fin dag jenter.

Back
Topp