God morgen alle sammen

Tine_mor

Elsker forumet
Hva har dere i vente idag da? Jobb og det vanlige?
Jeg er syk,så jeg skal bare ligge og synes synd på meg selv[;)] Håper dagen bringer dere masse gleder[:D]

Stor klem[:)]

huff, ønsker deg god bedring! Men det er vel ikke så aller værst å være hjemme heller?  jEG ER SYKEMLDT 50% DERFOR ups.. jeg er hjemme i dag. Får gjort litt husarbeidet i allefall[;)]

Jo,det er deilig[;)] blir bare litt trøtt og lei.. hehe.. Tenkte eg skulle sove litt til om en liten stund. Er jo sååå hypokonder,og føler eg holder på å dø når eg er syk[;)] Er bare forkjølt..hhehe

Klems

hehe.. vet hva du snakker om. Ikke noe godt å være forkjøla!

God morgen til deg også! Jeg skal bruke en hel dag på husarbeid, det går tregt for tiden..
Riktig god bedring til deg da tine-mor! 

God morgen og god bedring!

[:'(]i know.. bare det å bære ned klærne i vaskekjelleren tok sin tid.. Må få meg en tralle med to hjul på.. lettere ned trapper og bortover korridoren. Har vondt i tissen min[:o] kjennes ut som om jeg har ramlet ned på en guttesykkel. Bekkenløsning er noe dritt[:'(] Ellers så er jeg glad da[:D]

ORIGINAL: maritk

god morgen folkens :)
jeg skal på kurs med jobben der vi skal lære å takle vold... hehe... skal nok sloss litt ja. jeg har tatt på meg stramme klær sånn at det kaaanskje syntes at jeg er gravid, så håper jeg at de ikke er så hardhente med meg ;)

ha en god dag alle sammen!
klem

DU MÅ JO SI I FRA... ble litt redd for deg jeg nå. Neida, det blir sikkert gøy det!

Ikke noe kjekt å være syk, nei!! Du får ha god bedring, og god morgen da selvfølgelig[:)][:)][:)]

Back
Topp