God morgen alle sammen..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen herifra:)
Åssen ser deres dag ut i dag?Noen spennende planer?:)

Jeg har endelig fått sovet i natt, jippi er så utrolig glad nå..Har ikke vært den som har sovet mest dette svangerskapet så i natt har jeg vært våken bare 3 ganger for å gå på do deretter sovne med en gang:)
Så utrolig deilig:)

Ha en flott dag alle sammen:)

Så bra du fikk sove litt da! Her er det ultralyd kl 10( tilvekstkontroll bare) og så skal jeg ned i byen og møte ei vennine som er noen dager på overtid og trenger litt underholdning!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det manuellterapeut for bekkenløsningen kl 10 så er egentlig resten av dagen åpen. Kjenner det er egentlig mer slitsomt å gå hjemme og bygge rede enn å være på jobb, så det er litt merkelig.

Så deilig at du har fått sovet skikkelig :)! Må jo være godt :)

Mine planer idag er å i hvertfall vaske klær, har ikke akkurat vært flink til noenting denne uka.. Se om jeg ikke får støvsugd også, hvis jeg gidder. Skal passe hund idag og imorgen så spørs om ikke det får se ut som det gjør her til etter helga.. :p ellers blir det full avslapning gitt! :)
Hva med deg :)?

Goooood morgen :smiley-angelic003

Her blir det en liten shoppingtur i dag etter langtur med hundene.

Mangler :
Amme singlet
Baby badebalje
Lekegrind teppe
Babycall

Og i kveld blir det grilling i godt lag, så blir å forberede litt til det ila dagen også.

Her er gutta akkurat levert i bhg, og ei venninne som bor et stykke unna kommer på besøk. Mannen er bonde, og jobber hele dagen, så er mye alene med gutta, da er det godt å ha bhg!!

Så deilig å sove godt en natt, det har faktisk jeg også fått gjort, de to siste nettene har det blitt mer søvn enn på lenge... Så da lurer jo jeg på om det er kroppen som har begynt å forberede seg til kamp!!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God morgen! :) Jeg sov i hele går formiddag og i hele natt minus en liten tissepause. Har ikke sovet så mye på lenge! Håper det betyr noe. Har fått gutten i barnehagen og spist frokost. :) Har litt her hjemme som burde vært fikset på, så det tenkte jeg å bruke dagen i dag på å få unna. Må ha pauser innimellom, så da går vel dagen fort :)

Nå har jeg kjørt guttepjokken i barnehagen og jeg har spist frokost..

Vaskemaskinen er satt på så nå er det neste oppvaskmaskin..Skulle gjort så utrolig mye mere i huset her men orker rett og slett ikke..:)
Føler magen skal dette av når jeg driver rundt her og styrer,så utrolig ubehagelig..så nå kan lillebror komme ut:)
Det hadde vært en fin plan for dagen synst jeg:)

Så bra å se at det er flere som endelig har fått en skikkelig god natts søvn! :-) Det har jeg og! Kun våknet en gang og måtte ikke på do en gang! Våknet ikke av vekkerklokka til mannen en gang, følte meg helt fjern da jeg skjønte hvor godt jeg hadde sovet. :-P Deilig, håper det betyr at vi lader opp til fødsel snart. :-)

Planen idag er å bytte gardiner i stua og stolputene på kjøkkenstolene, vente på elektriker (som så mange ganger før de siste 5(!) ukene!) og ellers vaske litt klær. Bare prøve å holde det i gang så vi kan få litt fortgang her.... :-P

Er på jobb, lager salat til ca 80 stk :) så etter at jeg har henta barna i barnehagen skal vi besøke oldemor på sykehjemmet :)

Begynner min lille SPA-weekend i dag :) Skal på en god behandlig hver dag tom. lørdag :)

Ellers gikk jeg og mannen en god og lang tur i går kveld, noe jeg har fått igjen for i natt og nå :(
Skal bli godt å skjemme seg bort i dag, altså :D

Etter en natt med lite søvn blir det kanskje en dupp snart! Så må huset ryddes, for det kommer besøk i kveld. Må bake litt også, og prøve å være hyggelig mot gjestene tross mitt elendige humør i dag :-P

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Godt å se flere sover lengre og bedre nå.

Jeg tror jeg skal gå meg en tur til et kjøpesenter i nærheten. Det er så nydelig vær! 15 grader i skyggen allerde! :-O

Ellers så skal jeg rydde bort siste fra påska. Ungene lagde så mye fint at jeg ikke klarte å pakke det bort med en gang. :-)

Også skal vi grille kyllingfilet så de nå tilbredes.

Satser på nok en fin dag :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag er det ikke noe særlig på tapeten. Strikke, se tv og storesøster hadde et ønske om pannekaker til middag - så da tenkte jeg å lage det :-) Akkueat levert henne i bhg, og kommet hjem og fått i meg litt frokost :-)

Nå ringte akkurat mamma, så da blir det en tur på kafé og senteret med henne. Pluss at hun måtte ha B-12inj. Kjekt å ha en sykepleier til datter :p

Last edited:
Begynner min lille SPA-weekend i dag :) Skal på en god behandlig hver dag tom. lørdag :)

Ellers gikk jeg og mannen en god og lang tur i går kveld, noe jeg har fått igjen for i natt og nå :(
Skal bli godt å skjemme seg bort i dag, altså :D
Åh det hørtes helt fantastisk ut!!! *misunnelig*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Her tror j det blir en rolig dag....venter på sola skal komme til verandaen, å så må j strikke ferdig hentesettet...på tide det nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Her blir det en tur til jordmor etterfulgt av litt lunsj med farmor:) Har også fått satt på en vask i dag og kokt flasker og smokker.

Her har jeg syklet en tur i barnehagen med snuppa og vært på butikken. Så støvsugde jeg huset før sola kom på verandaen her. Så nå sitter jeg her i sola med vann, te, sjokolade og lakker neglene;) snart skal jeg være med en venninne på trilletur. Og ellers blir nok kvelden brukt ute i sola, må nyte menst den er her:)

Holder på å stå opp nå. Vanligvis våkner jeg tidlig av kvalme og vondt bekken og legger meg igjen etter frokost, men i dag har jeg sovet lenge :) skal gjør et par ærend i dag hvis bekkenet tillater det :P trenger å kjøpe et fint hentesett og to bursdagsgaver til to barnebursdager som jeg håper jeg klarer å dra på i denne og neste uke.

Back
Topp