God morgen alle sammen

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Hallo på dere :-)

Håper alle har det fint i dag, det har jeg i allefall :-)

I dag er det til legen å få henvisning til ul. Så det blir litt billigere ;-)

Planene deres da?

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

God morgen. Jeg sitter på toget inn til Oslo, prøve slå ihjel denne dagen. Klarer jeg denne dagen har jeg kommet lengre enn noen gang uten styrtblødninger. Wæh!

Termin 20. februar 2014

God morgen. Jeg sitter på toget inn til Oslo, prøve slå ihjel denne dagen. Klarer jeg denne dagen har jeg kommet lengre enn noen gang uten styrtblødninger. Wæh!

Termin 20. februar 2014
Får håpe spiren sitter hardt denne gangen ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Lykke til hos legen. Jeg ligger fremdeles i sengen og føler meg slettes ikke klar for en ny dårlig dag. Er så drittlei av å være kvalm! Klarer ikke gjøre noen ting...bare ligge å kjenne på kvalmen og krabbe inn på do ved gjevne mellomrom. Lyst til å bare trekke dyna over hodet og ikke våkne ingen før om fire uker (og håper kvalmen er over da). Sorry at jeg er negativ men det er ingen lyspunkt for tida :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Lykke til hos legen. Jeg ligger fremdeles i sengen og føler meg slettes ikke klar for en ny dårlig dag. Er så drittlei av å være kvalm! Klarer ikke gjøre noen ting...bare ligge å kjenne på kvalmen og krabbe inn på do ved gjevne mellomrom. Lyst til å bare trekke dyna over hodet og ikke våkne ingen før om fire uker (og håper kvalmen er over da). Sorry at jeg er negativ men det er ingen lyspunkt for tida :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Å kjære, jeg får så vondt av deg :'(
Jeg håper at formen din går seg til snart så du kan begynne å nyte svangerskapet.
*klemme på*

Termin 20. februar 2014

Lykke til hos legen i dag ;)
I dag skal skal jeg til tannlegen med eldstemann - 5års kontroll
Så skal jeg på jobb i ettermiddag

Håper dere alle får en god dag!

Jeg sitter på jobb, skal være her i to timer til, da skal jeg hjem og soooove :P haha, jeg er så trøtt, og må lade opp til i morgen. Reiser fra jobb kl 12 i morgen opp til Narvik på ettermiddagen og skal kjøre Narvik-Trøndelag i morgen kveld/natt. Enda godt vi skal hjem til mamma, ellers hadde jeg ikke orka :p

Har levert minste på bhg. Hun har "nesten-ferie" :) Vært hjemme to dager denne uka og blir nok hjemme i morgen også. Avdelingen skal på tur med buss og greier nedte uke så hun må få med seg den turen før hun tar helt ferie. Og let's face it, mor er ikke det beste selskapet for tida. Kvalm og null energi. Så i dag er hun i bhg og jeg skal prøve å trimme litt og se om det hjelper på formen.

Eldste er hjemme men forsvinner nok i nabolaget med de andre ungene etterhvert og da er det full fart resten av dagen.

Så for min del: forsøke å trene litt, prøve å få gjort litt husarbeid og lage middag til gubbe og minste kommer hjem :) Ellers er jeg i godt humør for jeg fikk A på pedagogikk eksamen! !!!:D

app! Venter nr 3 :) 15.02

Først må jeg dra meg ut av sengen. Tok frøkna fri fra bhg. i dag siden hu reiser på 3 ukers ferie til pappan fra i morgen av! :-/
Så det blir bare oss jentene som kan kose oss med barbie filmer <3

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

På jobb igjen... fant ut at magen var mest medgjørlig når jeg ikke spiste... men må jo spise noe, så klinket til med en wienerpølse - har fortsatt to munnfuller igjen, får det ikke til! Også kjøpte jeg en Cola med navneforslaget til mannen på. Liker det ikke helt enda, men kan jo gjøre en innsats :p

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Back
Topp