God Morgen alle sammen!

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Har soovet så godt i natt, ahh deilig! Og mannen tok med vesla da han dro på jobb, så sitter her med frokost og bv :)

Idag er jeg 7 uker, så dette går fremover!

Skal snart tussle på jobb, så skal jeg å hjelpe lille bror med å få huset i ordnet etter to uker hjemme alene, mamma og pappa har vært på ferie og kommer hjem i morgen:)

Håper dere får en fin fin dag idag!

Du får ha en FIN FIN dag du også ! :) :) :)

God morgen! Nå har jeg tatt blodprøve og fullt bensin på bilen! Straks inn på jobb:) måtte uken gå kjapt frem mot ul!

Good morning :-) Gratulerer med 7 uker! Og så snill du er som hjelper lillebror å rydde hus ;-)

Jeg er på plass på jobb! Sitter og irriterer meg litt over arbeidsnarkomane kollegaer :P Er så travelt på jobb for tiden, og i går satt jeg i møter fra kl. 09.00-15.00 uten stopp. Rakk ikke å tenke på å spise lunsj - og det funker dårlig når man er gravid og blir kvalm hvis man ikke spiser hver andre time.. Har mange møter i dag også, men har prøvd å plassere møtene sånn at jeg har en halvtime ledig midt på dagen til lunsj. Men da får jeg selvsagt forespørsel om å flytte møtene til midt i lunsjen, fordi alle skal rekke mest mulig! gah! Kan jo ikke fortelle at jeg er gravid, og MÅ ha lunsjen min i ro og mak :-(
Hvis dette hardkjøret fortsetter får jeg snakke med sjefen om å få legge inn et fast tidspunkt i kalenderen for lunsj :p

God morgen :D Sovet 3-4 timer i natt. Jentungen fant ut at hun ikke skulle være på den samarbeidsvillige siden i dag, så ble et evig stress for å få henne i bhg. Nå er jeg hjemme, satt meg godt i sofan med grønn te, cheerios og greys anatomy :)

God morgen, jenter! Jeg sitter på venterommet og venter på akupunktur. Nå skal jeg ta rotta på denne kvalmen en gang for alle :p

God morgen, jenter! Jeg sitter på venterommet og venter på akupunktur. Nå skal jeg ta rotta på denne kvalmen en gang for alle :p

Hjelper akupunktur mot kvalme? Vil gjerne høre resultatet når du er ferdig, jeg kunne tenke meg å bli kvitt den forbaska kvalmen selv!

Hjelper akupunktur mot kvalme? Vil gjerne høre resultatet når du er ferdig, jeg kunne tenke meg å bli kvitt den forbaska kvalmen selv!

Jeg var til akupunktur 3 ganger når kvalmen herjet på det værste. Jeg synes det hjalp. Ble ikke heeelt kvitt det, og har enda perioder hvor jeg er kvalm, men slapp å være døgnkvalm :)

:coffee Goood morning :-) Eller ikke.. Dagen startet ikke så bra her. Samboeren er borte på jobbreise. Passer ypperlig nå om dagen - NOT. han har jo lagt opp jobben sin slik at han er borte nesten hver uke mandag morgen til tirsdag eller onsdag kveld :-( Og med formen min om dagen så går det ikke helt greit å lever i bhg på morgenen. MEN datteren min på 4 trives kjempegodt med det. Vi våkner jo til vanlig tid ca 0700( og hun får ligge i pappas seng), men hun får se på barnetv i senga vår mens jeg kjenner og føler på når jeg kan prøve å komme meg ut av senga. I dag ble kl nesten halv 9 før jeg kom meg opp. Fikk fiksa meg litt og sloss med henne for å få henne til å kle på seg og spise før bhg.. Men gleder meg virkelig til sambo kommer hjem i kveld :-) Da er morganansvaret hans resten av uka ;) Våknet forresten til ei kjempehygglig melding fra han i dag tidlig etter at jeg sendte bilde fra UL i går til han . Fikk koselig melding fra han i går kveld om at han lå å så på bildet av junior/ lillemor og gleder seg til å bli tobarnsfar.. hehe.. Og han som var usikker da vi møttes på om han ville ha barn.. Men jeg har jo brukt 4 år nå på å overtalte han til ett til da ;)
Er 100 % sykemeldt ut neste uke pga kvalmen og skal til manuellterapaut og begynne bekkentrening neste uke ;) Kommer neppe tilbake 100 % før permisjonen er over :-( Dette er ikke det svangerskapet jeg hadde sett for meg da vi bestemte oss for å prøve på en til :coffee men men.. "Vi står han av" laughing7

God morgen :)

Vi har ikke sovet i natt da lillegutt har hostet sammenhengende fra kl 20.00 - 04.00 Etter astmamedisiner og cosylan (æsj) fikk han endelig kastet opp slimet kl 04 og sovnet tett inntil pappan sin. Så er litt zombie alle mann i dag. Mannen har reist på jobb og jeg er hjemme med mikromann.

Han sitter og koser seg med saft og ser på Brannman Sam :)

Drømte forresten om at jeg skulle få jente i natt. Jeg innredet rommet rosa ihvertfall. Rar følelse, da jeg egentlig er bombesikker på gutt :)

Back
Topp