God morgen alle sammen!!

Snart_mor til3

August 2013
Da er fredagen her :-) Ska bli utrolig godt med helg. Her har vi en egenmeldingsdag til. Snuppelille har forsatt feber og jeg har heldigvis ikke feber men er tett fra navelen og opp :-( Håper på å få ryddet litt etter å lagt en hel uke og så er det å nyyyyte helgen :-)

Skal dere i dag da jenter??

God morgen! :)
I dag gjenstår litt husvask og rydding, og så skal sambo på guttekveld, så jeg blir alene i kveld også.. Haff.. Gjør ikke så mye da, for jeg legger meg så tidlig alikevel :-P

God morgen:-) i dag skal det helgevaskes litt. Pluss at jeg skal fylle opp fryseren med fylte horn med ost og skinke. Og nyte vårsolen ute:)

God morgen! :)
I dag gjenstår litt husvask og rydding, og så skal sambo på guttekveld, så jeg blir alene i kveld også.. Haff.. Gjør ikke så mye da, for jeg legger meg så tidlig alikevel :p
He he, sånn her det her og. Jeg sier til gubben at vi får gåp og ligge oss og han ser forskrekket på klokken og sier- he kl halv ni :laughing002 Men det er jo litt kjekt å ha mannen heime likevel. Må uansett kose deg i kveld!

I dag skal jeg gå en tur siden det er så nydelig ute, ellers blir det å slappe av med idol og spise fredagstaco med mannen. :)

Back
Topp