God morgen alle sammen

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
God morgen jenter.. Godt å se at det er flere enn meg som er våken nå.. Fikk ikke sove mer.. Etter klokka 3[:-] Noen planer for dagen da? Jeg sitter å prøver å formulere et brev til jordmor.. Lettere sagt enn gjort, aner ikke hvordan jeg skal starte[8D] Også manner jeg meg opp til å smøre en brødskive.. Enn dere?

jeg skal opp på UL nå kl 8. Legen er redd hun lille ikke har snudd seg til sete leie[&:]

har enda ikke funnet senga..
har sotte å jobbet med hjemmesiden min hele natta [8|]

Planer for dagen, ja hadde tenkt meg på Ikea i dag...
om det ikke blir senga hele dagen da!!

Skal vekke sønnen min snart....
herregud så fort tia flyr [8D]

Åh.. UL er koselig[:)] Men mente du at hun er redd for at jenta de har lagt seg i sete?

Kathrine fy. Du må jo sove......[&:] hi hi.

Ja jeg var på UL for en mnd siden. da låg hun i sete leie. Men jeg har følt at hun har snudd seg. Men legen var usikker[&:]

ja vet det silke *sjemmes*

åååja sånn sett! Da skjønner jeg.. Umenneskelig tidspunkt for en UL da.. Jeg skal til jordmor klokka halv ti.. Synes det var ille nok jeg.. [8|]

Dette er kriminelt. De skulle vert skutt med øks[:D][:D]

God morgen til dere også...
Her er det legetime på planen i dag...

Stakkars pusi.. Får ho ikkje nåkka dop så ho slepp å få hjerteinfarkt? Å forsåvidt stakkars dæ åsså som ikkje får sove!

Jeg var hos lege i går. Fikk faktisk kjeft.... Har ikke lagt på meg siden før jul. Synest det er helt greit jeg[:)] Til nå har jeg gått opp 12 kg. Mage målet hade jo vokst og hjerte lden hennes var fin... Var vist noe med urinen...+3 hvet ikke helt hva det var. så den skulle sendes til dyrkning[&:]

Blir fint å se henne igjenn i dag ialle fall[:D]

Kordan e været i Tromsø da?

Såg på nhetene at det var rimeligt uhyggeli vær der nord. Har dere bundet dere fast?

Her i Tromsø e d faktisk ikkje så ille.. Ikkje på fagereng hvertfall, men vi e litt beskytta av blokke akkurat her.. Mye vind e d jo, men ikkje nært så ille som i hammerfest.. Snakka me søskenebarne mitt igår.. Han hadde vært på besøk hos en kompis å da han skulle dra hjem hadde vinden tatt tak i ytterdøra dæmmes å smelt rett over fingern hannes.. Han hadde ikkje hatt sjans å holde den igjen.. Fingern knakk jo selvfølgeli!

Ups det var ille[&:]

-og jeg som klager over litt sne.....[:(]

ja ser på nyhetene...det ser IKKE koselig ut akkurat [8|]

Back
Topp