God morgen alle sammen!

Nisa

Betatt av forumet
Her skinner endelig sola, morgenspinningen er unnagjort og det er snart helg!!!

For en flott morgen!

Ønsker alle en fin fin dag på jobb, skole eller hjemme

Takk og i like måte.
Her har vi hadd sjikkelig surt vær i dagtidlig, var veldig glad mannen skulle levere ongene. Men håper det letter litt utover dagen.
Skal snart til legen på min første kontroll, og gleder meg mye!
Ha en fortsatt flott dag alle sammen!!

God morgen! 
Jeg har vært hos legen og fått ny sykemelding en uke til. Er så lei av å være uvel men håper det gir seg etter uke 12 altså. Jeg teller ned dager nå. Bare 5 dager igjen! :-) 
I dag skal jeg på foreldre møte i bhg ellers bare slappe av. 
Ha en fin dag! 

her regner det og det har snødd på toppene inatt. var våken kvart over 6 idag og det var mørkt ute og skikkelig høsten

God morgen! :) eller har vært morgen ganske lenge her :p har faktisk greid å ta Helgevasken i huset så det er deilig :)) ellers skal eg bare slappe av litt før eg henter lucas i barnehagen og lager middag :) gleder meg til helgekos med gutten og mannen :) Ha en fin dag alle apriljenter!:)

Hallo! :) Så herlig det hørtes ut med morgen-spinning!!! Jeg klarer ikke noe fysisk aktivitet for tiden.. fikk det til helt til uke 7, og at det hjalp mot kvalmen, men kvalmen tok seg opp, og jeg klarer rett og slett ikke noe sånt no! Men håper dette gir seg snart, og at jeg også kan sette meg på sykkelen å tråkke i vei snart! :)Hadde tenkt meg på jobb i dag, men frokosten kom i retur rett før jeg skulle dra, og nå kjennes det ut som det ligger endel å ulmer oppi halsen.. så får passe på sofaen i dag også.. :S Jeg liker egentlig å være veldig positiv av meg, men kjenner at det er veldig vanskelig om dagen! Håper det snur fort!!!!!!
Ha en fin dag alle sammen!

Back
Topp