God morgen alle sammen

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Jeg tenkte jeg egentlig skulle bake, men har sovet kanskje en time eller no i natt, så jeg tror jeg heller skal sove....
Troe det er en slik dag i dag[:(]

Akkurat nå skal jeg prøve å legge meg igjen.. Samboern ligger enda å det hadde vært godt med litt varme[:)]

Det er godt å krype inn til mannen sin om morgenen[:D]
Jeg har vært oppe en stund nå,er sånn med en 5 åring i huset,men det er bare deilig..Vi skal igang med å bake pepperkakehus nå,pynte med masse godterier[:D]Ho glede sæ...

Ha en fortsatt fin søndag,siste før julaften!!

I dag skal jeg legge opp noen bukser, også skal jeg skrive masse julekort. I ettermiddag skal jeg på julekonsert, det blir koselig det![:D]

Hei hei alle sammen. I dag må jeg prøve å få kjøpt litt rammer jeg, til noen bilder. Må prøve å bli helt ferdig med julegavene, så jeg og veslegutten min bare kan kose oss fram til jul.. [;)] Tiden løper jo så fort, så man må passe på å kose seg også..

Go morgen alle sammen! ahaa, deili å få sove litt lenge idag... trenger det av og til!! [;)] idag skal jeg jaggu gjøre minst mulig!

God morgen ja! Nå har jeg også dratt meg opp av sengen..[:D] I dag er det søndagsåpent i byen, så kan jo hende vi trør oss en tur ned til byen.. og senere på dagen har jeg lyst å dra på besøk til mamsen og papsen..[:)] Bare ta det med ro i dag...

go mårn alle sammen[:D]
godt å sove lenge idag,med sambo ved min side..han begynner så tidlig på jobb..
sitter her å tygger på en stor hubba bubba,mmmh!
måtte bare ha det igår...hehe[8D]
skal på jobb i 14 tia...[&:]

God morgen, eller skal jeg si ettermiddag... [8|]
Var på julebord til klokken halv tre i natt, og da var det Bamse som ville hjem, ikke jeg! Ganske stolt av meg selv [:)]
Han holder på og lager pinnekjøtt til middag og jeg sitter bare her i musepysjamasen min! [:D] Og det har jeg tenkt til å gjøre resten av dagen tror jeg!

Back
Topp