God morgen alle sammen!

JanneJenta78

Forumet er livet
Hva skal dere denne lørdagen da? [:)]

Vi har ingen større planer enda. Pappa'n har tilbudt seg å sitte barnevakt (en sitter vel strengt tatt ikke barnevakt for sin egen ungen men [;)]) så jeg kan ta meg en tur i bursdagsfest til en kompis. Hadde vært godt å kommet seg ut blant folk, men det blir fryktelig tungvindt å komme seg hjem igjen (ta drosje vil vel koste sånn ca en halv million [&:]). Så vi får se hvor "sugen" jeg blir..hehe.

Håper alle får en fin dag iallefall!!

Synes du skal spandere på deg en tur ut jeg!

Her blir det shopping i Oslo på dagen, jeg skal se på brudekjoler med ei veninne mens pappan og Nathan skal gå på guttebutikker[:D] Får med seg flaske og ekstrableie og skal erobre tigerstaden.

Bare håpe alle dekkene holder på denne oslo-turen.....

tror jeg skal få gubben til å mekke biff til meg i kveld så kan vi kose oss forran tv'n

Idag skal jeg på fest for første gang!! Både pappaen og jeg. Min søster skal sitte barnevakt og jeg har frysen full i melk :) Er veldig veldig spent på hvordan det skal gå, og om jeg klarer å slappe av. Tror ikke det blir noe problem å passe henne, for hun er veldig snill og grei..legger seg fint om kvelden og sover hele natten. Men det blir jo litt rart, har ikke vært borte fra henne enda [8|]

Havnet på fest jeg..kommet hjem nå. Ble "bare" 5 cider..(ble merkelig nok ikke særlig beruset..lystgassen på sykehuset funket bedre for å si det sånn..hehe [;)])

Men det var fryktelig deilig å komme seg litt ut og se folk!! Og lille gullet har hatt det SÅ bra her hjemme med pappa'n [:D]

Back
Topp