God morgen alle sammen

Vand

Forumet er livet
I dag skal jeg og Emmeli ha kosedag hjemme[:)] Hun koser seg i nattdrakten ennå[;)]

Burde bake i dag, men det er så kjeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig! [:'(] Men må vel ha rundstykker og brød til jul[8|][8D]

Ingen andre planer, så HVIS DU LESER DETTE MAIK1, SÅ ER DU OG EMMA HJERTELIG VELKOMNE! [;)][;)][;)][;)][;)]

mårn mårn!

sitter å leser/pugger litt om narrotologi, plutselig ikke så værst[:-] men tenker at jeg heller skal fikse bildene jeg lovet for maaaange dager siden.

T er levert i bhg, vi har besøk av flisleggeren som legger litt mere fuger og silokon der d trengs på gulvet... håper håper at dusjen er på plass i morgen altså, nå er jeg lei, men ser jo lyset da[:D]

jeg skal lese (kanch sove litt), ut å handle julegaver (på tide å starte[:-])... sammen m to av søstrene mine... så skal jeg se handballkamp[;)] gleder meg!

host,pes,host,frys... formen er jo dritt igjen da, ikke noe gøy dette. kjenner d er bihulene som er tett, banker godt der oppe... nesespray er digg nå kjenner jeg!

hørtes veldig digg ut m kosedag, bak d du har lyst til å bake vand, ikke noe vits å slite seg ut...[;)]

ps...må skikkelig på do nå, men kan jo ikke sette meg på do rett på siden av flismannen[:-] han kom før jeg hadde kommet meg opp av senga, så håper han snart er ferdig[:-] lyst å besøke toalettet en tur i dag,hehe...

trøtt og lei nå [:'(] Emma er en pøbel[>:].... Bare 27 timer igjen [:D]

Og i tillegg skal minsta ha vaksina i dag, typisk om hun virkelig reagerer på den, så jeg har det gåenes i hele kveld - med tanke på når begge er her hjemme.... fristende å kanskje ringe nå og høre om vi kan vå ta den senere... nei for seint det nå - skal ned kvart over elleve....

Mornings![:D]

Vi var i svinesund i går. Fant ut sånn plutselig at vi kunne tatt oss turen - hev oss ut døren og hentet Alis i bhg k 13. Var kjempe kjekt og ikke minst dødslett å ha toåringen med!!![:D][:D][:D][:D] kan tenke dere jeg er en stolt mamma nå[8D]. Så flink hun var hele veien.

Vi har hele tiden stillt oss skeptiske til hvorvidt man sparer på harryturer så vi tenkte hvorfor ikke sjekke oppi det. Og nå skjønner jeg hvorfor folk tar seg turen ditt!!

Vi handlet kjøtt og mer kjøtt og mer kjøtt (vi som aldri spiser kjøtt hehe) og brus til jul og øl til jul og vin til jul (fant ikke noe godt hvitt men rødt hadde de[:D]). Mor handlet seg pittelitt klær og Alis fikk en Hello Kitty sparebøsse. Pappaen fikk snus til neste århundred[8D].

Var virkelig kjekk dag og kjekt den er overstått. Blir hare og hjort til jul[:)]. Så i dag må jeg vaske og ordne litt. Hemmlivenngaven er klar ti lå bli sendt så det må jeg ordne og.

Ha en strålende dag alle sammen[:D]

Vand: skulle gjerne bakt med deg - Kath: skal telle ned med deg i håp om at det går fortere - Chrichri: LYKKE TIIIIIIIIIL!!!!!

Åååå.. Jeg og har lyst på harrytur... Lønner seg nok ikke for oss som må kjøre i 7-8 timer...[&:]

I dag er planen å dyppe bountykulene i sjokolade siden minsta ikke ville sove i går kveld.
Også må jeg rydde og vaske soverommet vårt og baderommet.

Så blir det stekt hyse til middag, namnam!![:D][:D]

Kos dere hjemme, Vand, Lykketil Kath og Chrichri!![;)]

Lenge siden jeg var på harrytur, kanskje vi skal ta oss en tur?[:D] Er jo bare noen få mil dit[8D]

Hare skal jeg ALDRI spise med mindre noen lurer meg og sier det er noe annet[8D] Rett og slett fordi haren er så søt! (overser det faktumet at små lam også er nydelige[8D]) Men hjort.............. ja, jeg kan overse tankene om bambi! [8D][:D]

Missme; Vil ha bilde og oppskrift av bountykuler, ELSKER kokos og bounty! [8D][:D]

morn.. eller go dag heter det vell nå.

Hadde tenkt meg på trening i dag tidlig men i det jeg var på vei ut døra spydde Ådne. "oi ej gulpa kjempemasse!"

No har han spydd to ganga til og blei lagt i senga for en lur for en halv time siden.

Vi som skal på hotell med hele familien min i helga.. [:'(][:'(] spøker for det nå. [:(]
regner med å få det alle mann når det først er i hus.

Goood bedring til Ådne, håper virkelig dere andre slipper unna!

ORIGINAL: Vand

Lenge siden jeg var på harrytur, kanskje vi skal ta oss en tur?[:D] Er jo bare noen få mil dit[8D]

Hare skal jeg ALDRI spise med mindre noen lurer meg og sier det er noe annet[8D] Rett og slett fordi haren er så søt! (overser det faktumet at små lam også er nydelige[8D]) Men hjort.............. ja, jeg kan overse tankene om bambi! [8D][:D]

Missme; Vil ha bilde og oppskrift av bountykuler, ELSKER kokos og bounty! [8D][:D]

La ut i går[;)] Skal dytte den opp igjen. tråden heter missme..[;)]

Back
Topp