God morgen alle sammen!

3barnsmor*30

Forumet er livet
Hva er deres lørdagsplaner i dag da???

Her er det fotballcup for storegutt fra 9-12 som står på programmet for han og pappan (håper jeg[;)])
Etter det er det meldt skikkelig dritvær.... Jeg må til byen å kjøpe en rundpinne i 12mm. For jeg skal begynne å strikke et deilig teppe til å ha i sofan..

Ellers må det vel pakkes litt mer, og mannen må kanskje jobbe litt mer på huset...
I kveld er det vel momarken-show på tv.. så da blir det kanskje litt å se på der.. Ellers vet ikke helt hva som skjer..

Ha en fin lørdag alle sammen!

---------------------------------------------------------------------
Jeg har bakt boller og er helt utslitt... så når de er stekt og vesla er i vogna si for en liten dubb til skal jeg slappe av på sofan.

Goooood morgen! [:D]
Her var det morgen 6.30 i dag, men vi brukte laaaang tid på påkledning sånn at ikke frokosten blir så altfor tidlig [;)]

Nå sover de igjen, og jeg sitter her... Nydusjet og med kaffe i koppen! Deilig! I formiddag skal vi kanskje en tur inn til byen en liten time, og så skal jeg på jobb i ettermiddag...

God morgen....

Her startet dagen klokken 07.30 som vanlig. Hmmm... Har ingen spesielle planer i dag, vurderer og ta meg en liten tur ned til min mor siden sambo har bestemt seg for å shine opp leiligheten i dag.

opprydding av klær og sortere bort sommer og små klær

også får vi ett lite besøk av kusina mi med små barna[:)]

en liten tur nedom jobben med PCn vi kjøpte igår, og kanskje prøve noe klær :P og tar med eldste mann en tur hehe

tja noe sånt[:D]

I natt har jeg sovet kjempe godt, siste natten alene for i kveld kommer samboer hjem fra gutteturen sin. Han har vært ei uke i frankrike, så jeg tror nok han gleder seg å komme hjem også. Ellers så våknet lillemor kl 5.55 i dag, og hun hylte masse så jeg ble ør i hodet. Hentet en liten vaffelbit, og resten av melka hun fikk i går kveld. Så ble det stille, og jeg og storesnupp fikk ligge i sengene våre til kl 8.30. Da sto jeg opp med lillemor, og byttet bleie samt fikk kledd på seg. Etterpå gikk jeg inn til storesnuppa, fant frem til henne og hun kledde på seg.

Laget grøt til lillemor, og vi så litt på barne-tv samtidig. Etter frokosten så snakket litt med mine foreldre på Skype, også dro vi på butikken å handlet inn litt. Gleder oss masse til samboer kommer hjem, og har handlet litt god mat til oss når han kommer hjem. Skulle egentlig landet kl 21.50, men så har han fått bli med et fly som lander kl 19 istedefor. Ellers så har storesnupp bestemt hun vil ha pølse og spagetti til middag, så jeg lager det litt senere. Nå sover lillesnupp, og jeg har fått gjort klart til samboer kommer hjem. Har ryddet en hel masse, samt gjort en del ting jeg skulle ha gjort for lenge siden (rydde klesskapene, kaste ting som har gått i stykker samt vasket hele huset).

Nå skal jeg legge meg under teppet, og kanskje håper jeg får en liten dupp. Skal på jobb i morra tidlig, så da får jentene en dag alene med pappaen sin. Greit å være litt opplagt til samboer kommer hjem...

Back
Topp