God morgen alle sammen!

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
her høljregner det, og jeg gjør meg klar til den første mandagsjobbinga etter permisjonen. Lurer på pm jeg gidder å gå i det våte været...hmmm.... I dag skal lillesnuppa kose seg hjemme med pappaen sin!

Nettene nå går sånn passe, hun våkner gjerne en 3-5 ganger, men sovner relativt fort igjen...men frustrerende at mannen bruker så lang tid på å høre henne... jaja...

HA EN SUPER DAG!!

God morgen [:D]

Har endelig sovet til 7 igjen [:D] etter mange netter hvor vi har stått opp mellom 5 og 6 [:-] Snuppa er litt forkjøla, så tror det er derfor hun sov lenge, men hun har heldigvis ikke feber [:)]

I dag skal vi til by'n med mamma'n min på litt shopping og lunsj, det er alltid koselig (men jeg husker jo hvorfor det er så dysrt på være hjemme i permisjon [8D])

Lehne - kos deg på jobb i dag

Lille nupp - krysser fingerne for innleggelse i dag og at alt går strålende i morra [:D]

I natt har mini sovet hos svigermor, men jeg har henta han tidlig.. For vi skal snart ut å fly[:D][:D][:D][:D] Vi drar til Tromsø for å besøke ei venninne og dattern hennes[:D][:D][:D][:D] Gleder meg masse masse[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Været her idag er ikke akkurat såå bra kan man si. Det SNØR faktsik...[&:] men men

ha en fin dag alle sammen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

God formiddag!

I dag skal vi i 1års-dagen til ei av jentene fra svangerskapskurset! [:D] Så koselig!!! Gleder meg [:)]

Etterpå blir det kanskje en liten bytur før det er hjem og natta igjen [:D] Syns dagene går så fort nå for tiden, plutselig er det liksom natta igjen... [8|]

Jaja, ha en fin dag alle sammen [:D][:D]

nå er der vel nesten god ettermiddag... hehe..
Så langt i dag har jeg levert jentene i barnehagen og storegutt på skolen. Vi stod opp til strålende sol fra skyfri himmel!!! Men det har jammen skyet på utover dagen...
Jeg har vært ute helt til i stad. Har olja hele verandagulvet, og beisa hele rekkverket et strøk!!! (er så fornøyd med meg selv at jeg måtte lage en egen skrytetråd på dette... hehe)

I ettermiddag skal storesnupp i bursdag, også skal jeg og vesla bort og se på storegutt på fotballtrening. Han blir levert der av mamman til han han er med hjem.
Mannen min jobber overtid, så han skal slutte for å rekke å ta med bursdagsjenta hjem.

I kveld er jeg bedt på kreativt verksted, men vet ikke helt om jeg skal enda.. har liksom ikek noe kreativt å gjøre der.. hehe.. men koselig å ut og skravle da!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

høres ut som dere alle har travle dager! [:D]

Det er så kos å komme hjem når jeg har vært på jobb. snuppa blir så strålende fornøyd og vil bare kose, kose, kose.. og mannen lager mat, vasker hus og klær, og tar til og med eldstemann en tur til legen for å sjekke et utslett.. rent impressed! [8D][:D][8D]

skjønner du er imponert!!
kan ikke skryte på meg at det er sånn når jeg kommer hjem fra jobb og mannen er hjemme...

Back
Topp