God morgen,alle sammen! :)

Froya88

Forumet er livet
Tror jeg må være først på´an idag.. Ganske tomt her.. Enda ikke sett noen "pålogget".. Men nå er jo ikke klokka mye heller da [;)]
Håper alle har hatt ei fortreffelig natt og sovet godt! Ønsker alle prøvere og gravide en kjempefin dag! [:D] Kos dere masse!! [:D]

Klem,T!

Koselig melding å møte når en kommer inn her..
Takk skal du ha![:)]

God Morgen til deg også![:D]

Hei,og god morgen til deg også.
Klokka er jo ikke så mye enda,men
jeg har vært våken siden halv syv.
Må si det er ruskete vær i dag,det sprut regner[:'(]
Ha en god dag.

Klem

Tror jeg må være først på´an idag.. Ganske tomt her.. Enda ikke sett noen "pålogget".. Men nå er jo ikke klokka mye heller da [;)]
Håper alle har hatt ei fortreffelig natt og sovet godt! Ønsker alle prøvere og gravide en kjempefin dag! [:D] Kos dere masse!! [:D]

Klem,T!

takktakk[:)]

Hei!

god morgen til deg også[:)] Sitter på skolen og skal skrive oppgave som skal leveres i morgen, men det er jo så myye koseligere å være her inne! [;)]

Ønsker alle en super dag jeg også!!!

I like måte! [:)] På skolen,ja? Selv sitter jeg bare hjemme. Nettopp vært ute på noen ærend,kom nettopp inn døra igjen. Må selvfølgelig innom å titte litt...[;)]

blir litt avhengig av å innom ja[:)] Akkurat nå har jeg ikke internett hjemme, så da blir jeg liiite effektiv når jeg sitter på datasalen [:o] Håper internett er oppe igjen når jeg kommer hjem... Jeg har faktisk ikke skrevet en bokstav på oppg enda, så der går den torsdagskvelden.. [:-]

Ha en fortsatt fin dag da[:)]

Veldig lett å bli avhengig,ja..[&:][:D] Men,men.. Er jo ikke annet enn koselig her inne! Men er jo klart andre ting som også må gjøres...[:D] Huff da,ikke skrevet ei eneste linje enda,hehe.. Stå på,jente! [:D]

Back
Topp