God morgen alle sammen. Skravletråden mandag 19. juni

Hanne79

Elsker forumet
[hr]

og god morgen alle sammen.

Her må vi tidligere og tidligere opp med jentene, men jeg bør vel ikke klage så lenge det er etter seks Mathilde derimot, kunne nok stadig tenkt seg å sove lenger, men når søstra vil opp, så må Mathilde opp også. Ellers så sover de annen hver gang resten av dagen Ikke alltid like rettferdig å være tvilling nei.

Ellers regner det tett ute, skikkelig sommerregn. Så får vi sa hva vi får gjort idag

JR våkna kl.6 i dag - og fikk rein bleie og sutta litt på puppen.. (drakk ikkeno særlig)
Kl.9 begynte han å bli litt urolig igjen, og da fikk han frokost.
Så fikk han ligge på golvet inne hos Besta (systua) mens mamma gjorde et kjapt ærend for henne..
Nå hviler han mens mamma har tatt klesvask og skriver bittelitt på babyverden[;)]

Jaja... fullt kaos i tvillingheimen idag, men nå ser det ut til å roe seg. Norah har skreket mer eller mindre fra åtte til nå. Nå sover hun heldigvis. Tror rett og slett det er tennene som plager henne. Kjempeurolig og utafor, gnager på alt slags, og har hatt 2 bæsjebleier idag. Nå er jeg megatrøtt og vil aller helst legge meg... men obs... jeg har jo ei datter til som kanskje trenger litt oppmerksomhet[&:]

Er Norah bedre nå?
Og hvordan har Mathilde det i dag?

Jeg får ikke kommet meg til HGSD denne uka heller - [:'(]  får ikke låne bilen i hytt og pine til sånne langturer heller[8|]

Norah har roet seg litt, men er fortsatt ganske urolig. Er nok tennene ja[&:] Mathilde er i storform som vanlig... så lenge mammaen husker å gi henne litt oppmerksomhet. Er litt sjalu den jenta ja[:)]

ORIGINAL: Hanne79

Norah har roet seg litt, men er fortsatt ganske urolig. Er nok tennene ja[&:] Mathilde er i storform som vanlig... så lenge mammaen husker å gi henne litt oppmerksomhet. Er litt sjalu den jenta ja[:)]

hehe - må jo passe på at ikke søstra får ALL mamma's oppmerksomhet - SÅ syk kan hun ikke være - det får hun nok ikke lov til, nei!!

JRjr har sutra litt for pappa'n hans drev på med støvsugeren, og DET liker ikke lillegutten min[8|]
Men nå hviler han, snart mat igjen..[&:] (om en knapp time)
Han spiser hver 3.time på dagen, og noen ganger føles det som om jeg ikke gjør annet enn å mate han[8|]

Tihi... ikke lett å være tvillingmor nei. Sender en kjempe klem til deg jeg.

Her våknet Alexander klokka 08.00, fikk litt melk og sov til klokka 10.00. Deilig. Han våknet kun klokka 05.00 i natt, men survet litt rundt klokka halv tolv i natt da vi la oss. Våknet av at pappaen snøt seg.. tihi... Snudde han over på ryggen igjen 5 ganger før han sovnet. Han er blitt ram på å snu seg på magen. Nå han skal sove !!!!

Klemmer

ORIGINAL: Linka

Her våknet Alexander klokka 08.00, fikk litt melk og sov til klokka 10.00. Deilig. Han våknet kun klokka 05.00 i natt, men survet litt rundt klokka halv tolv i natt da vi la oss. Våknet av at pappaen snøt seg.. tihi... Snudde han over på ryggen igjen 5 ganger før han sovnet. Han er blitt ram på å snu seg på magen. Nå han skal sove !!!!

Klemmer

Legger han seg for kvelden NÅ?[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Klemmer

Legger han seg for kvelden NÅ?[8|]

Eh... sorry... jeg mente når han skal sove... Han legger seg mellom 20.00 - 21.00
Klemmer

ok - DA så.. [;)][:D]

Eh... sorry... jeg mente når han skal sove... Han legger seg mellom 20.00 - 21.00
Klemmer

[:D]Jeg måtte også lese det to ganger, tenkte jøyemeg, det var tidlig. Her har vi fått Mathilde i seng faktisk. Hun har vært våken fra klokken 1400 idag! Overtrøtt, oy yes. Men vi har strevd sånn med henne de siste kveldene, har ikke sovna før ti,halv elleve. Så nå har vi kutta ettermiddagsluren. Norah ligger på pappen sin mage og er sprelsk som bare det. Ja.... dagen i dag har rett og slett vært for jævlig og det er ikke få tårer jeg har felt. Føler meg som verdens verste mamma idag, selv om jeg vet det ikke er sant.... Konstant dårlig samvittighet for en av jentene[:(]

Du er verdens beste mamma for Norah og Mathilde[:D] - de bare vet det ikke ennå[;)]

Back
Topp