Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mornings!Samuels hjertemamma skrev:
Her var det såvidt jeg kom meg opp av senga når kl var halv 9..igår sov jeg en halvtime fra 11.30-12.00 og duppa av en gang på ettermiddagen og sovna som en rakett kl 23.30 med det samme hodet landa på puta. Så stikkordet er: trøtt!
Ellers ingen symptomer..går å venter på kvalmen og håper den kommer snart...rundt uke 6 pleier den å komme og idag er jeg 5+2
God morgen!~Emilie sin Mamma~ skrev:
Jeg er jo ikke komt til ikm helt enda en gang, så ingen symptomer her i gården enda. Bortsett fra at jeg kjenner trøttheten kommer snikende.
Symptomene kom sent sist og, fikk vel aldri noe mer enn ømmer pupper, vanvittig trøtt og litt småuggen rett etter jeg sto opp. Så er spent på om jeg er like heldig denne gangen
Æ har aldri hatt nå gravidsymptoma me mine 2 første,bortsett fra at magen voks på at æ mått ofte på do....:)Tuppeline skrev:
Egentlig ganske kjedeli,så håpe på nån symptoma gangen her:)))))
Hehe...da har vi det ganske likt!!!! Sov/slumra fra kl 17.00 - 19.30 i går jeg da :P I dag skal jeg prøve å få sove litt fra kl 14-15 så er jeg kanskje mer i farta til gutten min kommer hjem fra barnehagen :)Nanne-Mi skrev:
Men savner liksom de andre symptmonene :P Kjente det en del i magen/lysken tidligere, men har ikke kjent så mye på et par dager :/
Pleier du å bli veldig kvalm eller?? Er jo greit å kjenne litt, men ikke så ille at man kaster opp liksom :P
Her var det såvidt jeg kom meg opp av senga når kl var halv 9..igår sov jeg en halvtime fra 11.30-12.00 og duppa av en gang på ettermiddagen og sovna som en rakett kl 23.30 med det samme hodet landa på puta. Så stikkordet er: trøtt!
Ellers ingen symptomer..går å venter på kvalmen og håper den kommer snart...rundt uke 6 pleier den å komme og idag er jeg 5+2
Er også veldig trøtt for tiden! Er litt motsatt av dere og håper kvalmen holder seg laaaangt unna denne gangen. Etter daglig oppkast i 16 uker med første mann og 10 uker med andre mann klarer jeg meg godt uten. Også har jeg hatt sinnsykt vondt i halebeinet (av alle plasser) i dag. Har vel neppe noe med graviditeten å gjøre, men vondt var det likevel.TePa skrev:
Er også veldig trøtt for tiden! Er litt motsatt av dere og håper kvalmen holder seg laaaangt unna denne gangen. Etter daglig oppkast i 16 uker med første mann og 10 uker med andre mann klarer jeg meg godt uten. Også har jeg hatt sinnsykt vondt i halebeinet (av alle plasser) i dag. Har vel neppe noe med graviditeten å gjøre, men vondt var det likevel.TePa skrev:
Samuels hjertemamma skrev:
Hehe...da har vi det ganske likt!!!! Sov/slumra fra kl 17.00 - 19.30 i går jeg da :P I dag skal jeg prøve å få sove litt fra kl 14-15 så er jeg kanskje mer i farta til gutten min kommer hjem fra barnehagen :)Nanne-Mi skrev:
Men savner liksom de andre symptmonene :P Kjente det en del i magen/lysken tidligere, men har ikke kjent så mye på et par dager :/
Pleier du å bli veldig kvalm eller?? Er jo greit å kjenne litt, men ikke så ille at man kaster opp liksom :P
Ja sikkert lurt å få sove litt mellom 14-15, skal prøve det til uka...puhh, syns det er litt slitsomt med helg nå og en 2,5-åring som skal underholdes hele tiden..hehe..men syter ikke altså...vi er kjempeheldige som har han, men akkurat nå for tiden vil jeg helst bare sove :-P
Nei jeg pleier ikke bli veldig kvalm..bare sånn "fyllesyk" liksom...spydde vel 2 ganger med førstemann og 1 gang med andremann...så spent på hvordan det blir denne gangen. Har jo mulighet til å slappe av og ikke jobbe denne gangen så det hjelper nok.