God morgen alle sammen :D

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Hvordan er formen deres i dag?? :)

Her er formen ok, går nesten utålmodig og venter på noen flere symptomer..hehe!!
Noen som vil dele noen med meg eller?? :P

Mornings!

Her var det såvidt jeg kom meg opp av senga når kl var halv 9..igår sov jeg en halvtime fra 11.30-12.00 og duppa av en gang på ettermiddagen og sovna som en rakett kl 23.30 med det samme hodet landa på puta. Så stikkordet er: trøtt!

Ellers ingen symptomer..går å venter på kvalmen og håper den kommer snart...rundt uke 6 pleier den å komme og idag er jeg 5+2

God morgen!

Jeg er jo ikke komt til ikm helt enda en gang, så ingen symptomer her i gården enda. Bortsett fra at jeg kjenner trøttheten kommer snikende.
Symptomene kom sent sist og, fikk vel aldri noe mer enn ømmer pupper, vanvittig trøtt og litt småuggen rett etter jeg sto opp. Så er spent på om jeg er like heldig denne gangen

Hehe...da har vi det ganske likt!!!! Sov/slumra fra kl 17.00 - 19.30 i går jeg da :P I dag skal jeg prøve å få sove litt fra kl 14-15 så er jeg kanskje mer i farta til gutten min kommer hjem fra barnehagen :)

Men savner liksom de andre symptmonene :P Kjente det en del i magen/lysken tidligere, men har ikke kjent så mye på et par dager :/

Pleier du å bli veldig kvalm eller?? Er jo greit å kjenne litt, men ikke så ille at man kaster opp liksom :P

Samuels hjertemamma skrev:
Mornings!

Her var det såvidt jeg kom meg opp av senga når kl var halv 9..igår sov jeg en halvtime fra 11.30-12.00 og duppa av en gang på ettermiddagen og sovna som en rakett kl 23.30 med det samme hodet landa på puta. Så stikkordet er: trøtt!

Ellers ingen symptomer..går å venter på kvalmen og håper den kommer snart...rundt uke 6 pleier den å komme og idag er jeg 5+2

Spennende å se hvordan det blir denne gangen da! Får håpe du slipper unna de værste symptomene :)

~Emilie sin Mamma~ skrev:
God morgen!

Jeg er jo ikke komt til ikm helt enda en gang, så ingen symptomer her i gården enda. Bortsett fra at jeg kjenner trøttheten kommer snikende.
Symptomene kom sent sist og, fikk vel aldri noe mer enn ømmer pupper, vanvittig trøtt og litt småuggen rett etter jeg sto opp. Så er spent på om jeg er like heldig denne gangen

Æ har aldri hatt nå gravidsymptoma me mine 2 første,bortsett fra at magen voks på at æ mått ofte på do....:)
Egentlig ganske kjedeli,så håpe på nån symptoma gangen her:)))))

Hehe..så rart. Får krysse fingre for at det blir noen symptomer denne gangen ja ;)

Nå har jeg vaska overetasjen, merker at jeg blir fortere sliten :P Før kunne jeg gjort husarbeid hele dagen..hehe!

Tuppeline skrev:
Æ har aldri hatt nå gravidsymptoma me mine 2 første,bortsett fra at magen voks på at æ mått ofte på do....:)
Egentlig ganske kjedeli,så håpe på nån symptoma gangen her:)))))

God morgen!!

Sover så dårlig om natten så har tatt min vanlige lur på sofaen :-)
*Trøtt trøtt trøtt* Zzzzz

Magen er vond og rar og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg kjente spark i ny og ne , MASSE luft i magen.

Puppene er fra en annen dimensjon og er blitt veldig faste, ser nesten ut som jeg fikk inn silikon i natt :-D

I dag skal jeg og minste jenta til svigerinna mi og datteren hennes som er 9 mnd eldre enn snuppa mi så de leker godt sammen. Prøve å få laget en vaffelrøre jeg kan ta med meg dit å steke <3

Ha en flott dag!!

Ser ut som vi alle venter spent på flere symptomer emoticon
Trodde aldri jeg skulle håpe på å bli kvalm, men gjør faktisk det!!!
Så langt har jeg bare kjent at jeg er mye trøttere enn vanlig, og  har en tyngde følelse i nedre del av magen.....

Sover godt men drømmer helt vanvittig mye... I natt drømte jeg faktisk at jeg spiste masse rått kjøtt, for så å komme på at jeg var gravid.... Våknet med fullstendig panikk... Hahaha... er det mulig.

Blir helt tullete av dette jeg

Haha...litt komisk at flesteparten sitter og ønsker seg kvalme liksom :p Men vi ønsker jo det bare som en bekreftelse på at vi faktisk er gravide. Gjett om vi kommer til å angre på det ønsket når kvalmen faktisk kommer..hoho!!!

Men ser at vi alle har 1 symptom til felles, nemmelig TRØTTHET!!!! Vil si dette har blitt et skikkelig hinder i hverdagen :P Har selv vært trøtt siden 2 dpo!

Hahaha...*Lille Fie*, utrolig hva man kan drømme!! Pleier å ha syke drømmer uansett jeg da :P

Ja, *Nathe* luft i magen kan nesten kjennes ut som spark..haha!!!

Er også veldig trøtt for tiden! Er litt motsatt av dere og håper kvalmen holder seg laaaangt unna denne gangen. Etter daglig oppkast i 16 uker med første mann og 10 uker med andre mann klarer jeg meg godt uten. Også har jeg hatt sinnsykt vondt i halebeinet (av alle plasser) i dag. Har vel neppe noe med graviditeten å gjøre, men vondt var det likevel.

Nanne-Mi skrev:
Hehe...da har vi det ganske likt!!!! Sov/slumra fra kl 17.00 - 19.30 i går jeg da :P I dag skal jeg prøve å få sove litt fra kl 14-15 så er jeg kanskje mer i farta til gutten min kommer hjem fra barnehagen :)

Men savner liksom de andre symptmonene :P Kjente det en del i magen/lysken tidligere, men har ikke kjent så mye på et par dager :/

Pleier du å bli veldig kvalm eller?? Er jo greit å kjenne litt, men ikke så ille at man kaster opp liksom :P

Mornings!

Ja sikkert lurt å få sove litt mellom 14-15, skal prøve det til uka...puhh, syns det er litt slitsomt med helg nå og en 2,5-åring som skal underholdes hele tiden..hehe..men syter ikke altså...vi er kjempeheldige som har han, men akkurat nå for tiden vil jeg helst bare sove :-P

Nei jeg pleier ikke bli veldig kvalm..bare sånn "fyllesyk" liksom...spydde vel 2 ganger med førstemann og 1 gang med andremann...så spent på hvordan det blir denne gangen. Har jo mulighet til å slappe av og ikke jobbe denne gangen så det hjelper nok.

TePa skrev:
Er også veldig trøtt for tiden! Er litt motsatt av dere og håper kvalmen holder seg laaaangt unna denne gangen. Etter daglig oppkast i 16 uker med første mann og 10 uker med andre mann klarer jeg meg godt uten. Også har jeg hatt sinnsykt vondt i halebeinet (av alle plasser) i dag. Har vel neppe noe med graviditeten å gjøre, men vondt var det likevel.

Grunnen til at jeg ønsker kvalmen velkommen er fordi jeg har hatt spontanabort og derfor vet at symptomer er et bra tegn på at ting går bra der inni ;-) Kvalme er i utgangspunktet ikke sånn kjempegøy :-)

Men uff hver dag i 16 uker er heftig så misunner deg ikke det altså og skjønner du godt kan la være..

Uff, stakkars deg!! Håper virkelig kvalmen holder seg unna denne gangen. Krysser fingrene for deg :) Tror nok ingen ønsker seg kvalme, men er vel heller en betryggelse på at ting er som de skal, eller hva jeg skal si.

TePa skrev:

Nanne-Mi skrev:

Mornings!

Ja sikkert lurt å få sove litt mellom 14-15, skal prøve det til uka...puhh, syns det er litt slitsomt med helg nå og en 2,5-åring som skal underholdes hele tiden..hehe..men syter ikke altså...vi er kjempeheldige som har han, men akkurat nå for tiden vil jeg helst bare sove :-P

Nei jeg pleier ikke bli veldig kvalm..bare sånn "fyllesyk" liksom...spydde vel 2 ganger med førstemann og 1 gang med andremann...så spent på hvordan det blir denne gangen. Har jo mulighet til å slappe av og ikke jobbe denne gangen så det hjelper nok.

Hehe..vet hvordan du har det :P Det hjelper faktisk å være ute og i farta, da klarer jeg å holde meg våken. Men setter jeg meg til hjemme så er løpet kjørt :p Så i helga får vi være aktive fram til lillegutt skal legge seg :)

Hadde også sånn fyllesyk-kvalme forrige svangerskap. Var i tillegg i praksis på psykiatrisk avd så det hjalp ikke akkurat :p Mye møkkete rom og dårlige lukter!

Back
Topp