God morgen alle jenter :)

cathkal

Gift med forumet
Såvet godt?[:D][:D]

Hva skal dere i dag da?

I dag skal jeg å lillemann bare være hjemme å slappe av..
Senere skal vi til naboen å spise middag..det blir kos:)

Så er det jobb i kveld[:D]

Ha en strååålende dag alle sammen!!!!

God morgen! [:D] Sjelden jeg er oppe så "tidlig", men har ikke sovet stort i nat... Slitsomt å ligge våken og ikke få sovet... I dag skal jeg på fysio, og så er det kontroll hos jordmor. Ellers ingen planer, blir nok å slappe av litt etter det tenker jeg. Ha en strålende dag! [:D]

GoodMårn!
I dag sku jeg egentlig på jobb - Meen lå å skrek en del i natt, å hadde ennå tåra i øyan i mårrest, å hauverk, så blir nok sofaen i dag ja.. E solskinn ute å det e litt irriterans.. Nånå.. Kansje æ sku prøvd å sette meg på varandaan i sola. jaa- kansje æ blir bedre da![:D]

Ha en fin dag alle Jenter!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: havet

GoodMårn!
I dag sku jeg egentlig på jobb - Meen lå å skrek en del i natt, å hadde ennå tåra i øyan i mårrest, å hauverk, så blir nok sofaen i dag ja.. E solskinn ute å det e litt irriterans.. Nånå.. Kansje æ sku prøvd å sette meg på varandaan i sola. jaa- kansje æ blir bedre da![:D]

Ha en fin dag alle Jenter!!![:D][:D][:D][:D]

Stakkar deg..håper du føler deg litt bedre utover i dag..kjenner til det derre..griner i blandt om kvelden og så skal jeg selvfølgeli på noe dagen etter.og da ser det ut som noen har dratt til meg i øya[;)]

Sett deg i sola og kos deg du:)

God morgen!
Her har jeg alt satt på en maskin med klær, tatt av sengene og tatt ned gardiner som skal vaskes!
Så skal jeg pusse vinduer og vaske gulv, tørke støv, vaske bad og styre på...
Svigers kommer i kveld og skal være i helgen, snuppa har bursdag på søndag!Så da blir det selskap lørdag og søndag!

ha en fin dag![:)]

ORIGINAL: A.Msinmamma

God morgen!
Her har jeg alt satt på en maskin med klær, tatt av sengene og tatt ned gardiner som skal vaskes!
Så skal jeg pusse vinduer og vaske gulv, tørke støv, vaske bad og styre på...
Svigers kommer i kveld og skal være i helgen, snuppa har bursdag på søndag!Så da blir det selskap lørdag og søndag!

ha en fin dag![:)]

Oj så flink du er da:)
Her er det ikke mangel på energi nei..hehe..
Kos deg i dag og ikke slit deg helt ut til svigers kommer[;)][;)]

ORIGINAL: cathkal

Såvet godt?[:D][:D]

Hva skal dere i dag da?

I dag skal jeg å lillemann bare være hjemme å slappe av..
Senere skal vi til naboen å spise middag..det blir kos:)

Så er det jobb i kveld[:D]

Ha en strååålende dag alle sammen!!!!

Vi skal det samma som dere, kose oss hjemme [:D]
du lyt ha en fin jobbe kveld[:)]

Go bedring til dere som er låke og ikke har en bra dag [:D] ta litt egen pleie og nyt det [:)]

God morgen [;)]

Jeg sitter å spiser frokost:-)
Skal snart levere vovsen min til klipping og så skal jeg te kiropraktor å få knekt opp litt i rygg og nakke[;)]
å så skal jeg en liten tur på jobb, før vovsen må hentes igjen.

Innholdsrik dag hehe. Ønsker alle en kjempe fin dag[:D]

ORIGINAL: Tnb1007

God morgen [;)]

Jeg sitter å spiser frokost:-)
Skal snart levere vovsen min til klipping og så skal jeg te kiropraktor å få knekt opp litt i rygg og nakke[;)]
å så skal jeg en liten tur på jobb, før vovsen må hentes igjen.

Innholdsrik dag hehe. Ønsker alle en kjempe fin dag[:D]

Lykke til hos kiropraktor..håper du blir bedre[:D]
Ha en flott dag og kos deg:)

Good morning =)

Nå skal jeg straks dra en tur for å besøke de på jobb =)
Så skal jeg hjem og sove litt før jeg skal begynne på middag og hente junior i barnehagen =)

Vet ikke hva det blir til i kveld, men blir vel bare sofaen og slappe av tenker jeg =)

Back
Topp