God Morgen 30 November 2007

Elvir@

Glad i forumet
Nå er det snart slutt på November måned,snart er det Desember og jul

I natt endte Linnea i senga vår,så hun har liggi og holdt meg i håret og Sebastian har liggi og holdt en fot eller ei hånd inntil meg.Trygt og ha mammaen sin i nærheten[:D]

Ønsker dere en flotters dag,har ikke så store planer jeg,men det snør,så da gidder jeg rett og slett ikke ut og kjøre mere enn nødvendig..

God Morgen [:)]

Jaggu, nå er det snart desember - Gleder meg til juuuuul [:D][:D]
Natta har vært topp - Celine har endelig begynt å sove ordentlig. Denne uken har hun sovet fra 19.30 - 7-30 hver dag, og det nyter jeg godt [:)]

Idag skal juleduker og julegardiner opp. Har klødd i fingrene i flere uker for å få gjort det, så idag kan jeg ikke vente lenger...hehe! Også skal jeg ha julecd'n min på full guffe..... [:D][;)][:D]
Ellers så savner jeg litt snø da - men det pleier jo ikke å komme enda her, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet å håpe på at det kommer snart.

Ha en flott fredag jenter..... Nå er det HELG - og Idol og Thomas og Harald.....Juhuu.......

God morgen!!

Ja jeg hadde tenkt meg en tur til byen for å handle litt julegaver, kalendergaver og juleklær til ungene. Men så har forhjulet på vogna punktert [:@][:@]
Så da må vi nok kanskje gå for senter og innehandel med babybjørnen...

I kveld skal vi ha jule-øl-smaking og spekemat sammen med en gjeng naboer. Dvs blir nok ikke noe "ølling" på meg [:D]

Gla' fredag alle!! [;)]

Vi har omgangssyken hele gjengen da.. Og gjett hvem som er mest syk.. jo mannen min selvfølgelig.. Så i dag dreier det seg om spy og diare.. tjoho..[&:]

Back
Topp