God morgen 3.juledag!

Vand

Forumet er livet
E sov til 09.15 i dag - JUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUU! [:D][:D]

Nå skal vi til byen for å bytte ei lue som Ine fikk, og så skal hun få bruke ett par gavekort på en lekebutikk - de klør visst i skuffen der de ligger! [8D]

Så skal jeg på jobb kl 15, er spent på hvilken vakt det blir siden jeg vet at det er noen brukere ligger for døden nå............[&:][&o][:)]

Ønsker dere alle en kjempefin dag! [:)]

God morgen! Vi koser oss hos foreldrene mine. Barna har det supert! Nå sitter jeg ALENE hjemme (første gang på snart 8 mnd!) Pappan tok med en nymett liten gutt på kjøpesenteret. (Han måtte jo begynne å "øve" seg på pappapermen sa han, altså en baby uten pupp i nærheten [;)]) Og tøtta er med mormor på tur ut.

Pledd, nytraktet kaffe, mammas nybakte brød med hjemmelaget bringersyltetøy og fyr i peisen... mmm vi har det godt om dagen!!![:)][:)]

Vand: Kos deg i byen, og håper vakten blir grei tross utsiktene.
Mamma til Jonas: Høres ut som en superduperkosedag!![:)]

God morgen!![8D] Sov til 12 i dag, men har jo amma litt innimellom. Hører minsta holder på å våkne til nå..
A er hos besteforeldrene sine og koser seg.

Skal en tur på butikken i dag, ellers bare kose oss hjemme. Skulle egentlig trille en liten bytur og bytte noen få ting, men er for kaldt...[:'(]

Go kveld! [8D][:D]

god kveld..jeg er dårlig i dag, så mannen har marcus m seg på tur... deilig...[:D]

ORIGINAL: KathMor

Go kveld! [8D][:D]

[:D]

Malene sov til over 9.30 i dag.. [:o][:D] Reiste "tidlig" på XXL for å finne ski-pakke til meg, til bursdagen, men var så mye folk at det utgikk.. [:-]

Ellers har det vært en rolig dag, med innslag av litt aking! [:)]

har jobbet idag.. gjort husarbeid i hele ettermiddag, sambo er syk, og hadde vært hjemme med ungene mens jeg jobbet = kaos. Så nå har jeg endelig sunket ned i sofaen med ett glass cola. og litt konfekt [;)]

Jobb på meg....nå er det TV før senga. Jobb i morgen, men så er det middag med gode venner i morgen kveld........naiz[:)]

Back
Topp