God morgen 2.04

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo!
Rølpete natt her. Enten ble han lagt for tidlig, eller så var det rart å være hjemme igjen.
Sendte han på badet med pappaen. Så jeg fikk hvilt til paracetten virker.

I dag må jeg desverre drive med skolearbeid. Skal bli godt å bli ferdig med denne oppgaven og fokusere på eksamen. Snart frist for å søke videre studier også :)
Ha en fin dag!!

Surfer mobilt!

Hallo!
Rølpete natt her. Enten ble han lagt for tidlig, eller så var det rart å være hjemme igjen.
Sendte han på badet med pappaen. Så jeg fikk hvilt til paracetten virker.

I dag må jeg desverre drive med skolearbeid. Skal bli godt å bli ferdig med denne oppgaven og fokusere på eksamen. Snart frist for å søke videre studier også :)
Ha en fin dag!!

Surfer mobilt!
æsjda, så kjedelig!

Hermine har drømt endel i natt, men pappan som spratt opp hver gang da...kjekt å ligge innerst i senga :P

Lykke til med oppgaveskriving! Håper formen kommer seg nå altså! Kokt ris og eggerøre gjør underverker for urolig mage ;)

God formiddag :)

Her laver snøen ned enda :eek: Jaja,Hermine elsker jo å måkke snø så det er fint for henne :P

Vesla fikk mme kl 06.30 og så sto vi opp kl 07, spiste grøt og kjørte til bhg :) Herlig å ha god tid på morran!

Nå skal jeg forsøøøøke å gjøre noe fornuftig fram til lunsj. Skal ha et intervju etter lunsj og etter det skal jeg til Specsavers og justere brillene mine (for 3.gang) og ukeshandle etterpå.

I kveld skal vi på Sivert Høyem konsert, så da skal svigers passe Hermine. Er spent på om jeg får henne til å sove før vi skal dra, hun er jo litt vanskelig og legge om dagen...jaja, blir deres problem om hun ikke vil/får sove :P

æsjda, så kjedelig!

Hermine har drømt endel i natt, men pappan som spratt opp hver gang da...kjekt å ligge innerst i senga :P

Lykke til med oppgaveskriving! Håper formen kommer seg nå altså! Kokt ris og eggerøre gjør underverker for urolig mage ;)
Takk!
Må ha litt mat snart kjenner jeg. Det ble minimalt i går og foreløpig kun litt eple og banan i dag.

Surfer mobilt!

God formiddag :)

Her laver snøen ned enda :eek: Jaja,Hermine elsker jo å måkke snø så det er fint for henne :P

Vesla fikk mme kl 06.30 og så sto vi opp kl 07, spiste grøt og kjørte til bhg :) Herlig å ha god tid på morran!

Nå skal jeg forsøøøøke å gjøre noe fornuftig fram til lunsj. Skal ha et intervju etter lunsj og etter det skal jeg til Specsavers og justere brillene mine (for 3.gang) og ukeshandle etterpå.

I kveld skal vi på Sivert Høyem konsert, så da skal svigers passe Hermine. Er spent på om jeg får henne til å sove før vi skal dra, hun er jo litt vanskelig og legge om dagen...jaja, blir deres problem om hun ikke vil/får sove :P
Så koselig med konsert! :)
Skal se hun sovner som bare det i kveld :-D

Surfer mobilt!

Da har minsten sovnet :-p
Klar for skriving nå.
Det går visst omgangssyke i Bhg, så jeg er redd vi får en runde derfra. T fortalte at ei han leker mye med kastet opp i Bhg i går :-o

Surfer mobilt!

Takk!
Må ha litt mat snart kjenner jeg. Det ble minimalt i går og foreløpig kun litt eple og banan i dag.

Surfer mobilt!
det blir som oftest mye bedre i magen så snart man får mat tilført jevnlig gjennom dagen igjen ;) Ikke minst mht energi og konsentrasjon!

Da har minsten sovnet :p
Klar for skriving nå.
Det går visst omgangssyke i Bhg, så jeg er redd vi får en runde derfra. T fortalte at ei han leker mye med kastet opp i Bhg i går :-o

Surfer mobilt!
usjda! Jaja, om han ikke får det derifra så kan han jo få det hjemmefra også :P

Ikke så mye man kan gjøre enn vente å se :confused:

Jeg tok meg en shot vodka i går kveld, just in case :P Men har bestemt meg for at NÅ er vi ferdig med sånt i vårt hus for ei stund! :P

usjda! Jaja, om han ikke får det derifra så kan han jo få det hjemmefra også :p

Ikke så mye man kan gjøre enn vente å se :confused:

Jeg tok meg en shot vodka i går kveld, just in case :p Men har bestemt meg for at NÅ er vi ferdig med sånt i vårt hus for ei stund! :p
Ja jeg er enig i at dere er ferdige :D
Lillebror og jeg fikk spist litt eggerøre med grønnsaker før han sovnet, så får vi bare ta dagene som det kommer.
Men jeg bør nok skrive mest mulig nå og i kveld, tilfelle vi blir syke igjen!

Å, kjære tid.
Jeg er nesten ferdig med oppgaven!
Mangler litt finpuss og litteraturliste og slikt.
Det får jeg gjøre i kveld, så får jeg slappet av litt på sofaen før minsten våkner :D

Så flinke dere er til å skravle i dag, Marian87 og Fru H! :D

Og så flott at du fikk gjort mye på oppgaven, Fru H - det må jo være deilig!

Rolig dag her. Nå hjelper jeg storebror med lekser, mens Arian og pappaen ordner middag på kjøkkenet. Arian høres ikke helt fornøyd ut - han er ofte sliten og sutrete på ettermiddagen. Blir ofte litt bestikkelser med Ellas poser - han er utrolig glad i dem ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Rolig dag her. Nå hjelper jeg storebror med lekser, mens Arian og pappaen ordner middag på kjøkkenet. Arian høres ikke helt fornøyd ut - han er ofte sliten og sutrete på ettermiddagen. Blir ofte litt bestikkelser med Ellas poser - han er utrolig glad i dem ;)

Smoothie er godt likt her også, og skumpinner :D

Å, kjære tid.
Jeg er nesten ferdig med oppgaven!
Mangler litt finpuss og litteraturliste og slikt.
Det får jeg gjøre i kveld, så får jeg slappet av litt på sofaen før minsten våkner :D
Så flinkndu har vært!!! Kjempebra :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hermine får som regel en smoothie på tur ut fra barnehagen. Og noen skumpinner, riskake, cheerios eller lignende i ei skål mens hun venter på middag ;) Ikke noe morro for de små å være så sulten i magen at de gråter!

Hello :)

Tror jeg også begynner å bli forkjøla:( men håper det ikke bryter skikkelig ut:P så har tatt dagen med ro, og nytet roen sammen med Leoh:P:)

Liana har vært sliten idag..også i bhgen! Men var litt urolig pga hoste i natt.. etter middag badet jeg jentene, og Liana la seg kl 18:00;) så håper det hjelper på humøret imårra:D
Emira skal snart legges hun også.. så da blir det å slappe enda mer av! Syns det er sååå dumt at disse basiluskene skulle komme nå som Ingrid er i notodden! Både jentene og sambo har vært dårlige og tror jeg også har begynt:oops: teit og typisk!

Hermine får som regel en smoothie på tur ut fra barnehagen. Og noen skumpinner, riskake, cheerios eller lignende i ei skål mens hun venter på middag ;) Ikke noe morro for de små å være så sulten i magen at de gråter!

Skumpinner og riskaker er også populært her :)

De hadde 30% rabatt på fruktposer sist jeg var innom Meny, så handlet inn hele 42 poser, så har vi en liten stund ;)

Smoothie er godt likt her også, og skumpinner :D
...også puppen da! Han har begynt å dra ned genseren når jeg kommer og henter han i bhg, og ber om "tutt" :) Han kommer nok ikke til å avvenne seg selv med det første...

...også puppen da! Han har begynt å dra ned genseren når jeg kommer og henter han i bhg, og ber om "tutt" :) Han kommer nok ikke til å avvenne seg selv med det første...

Høres kjent ut :-D

Surfer mobilt!

Skumpinner og riskaker er også populært her :)

De hadde 30% rabatt på fruktposer sist jeg var innom Meny, så handlet inn hele 42 poser, så har vi en liten stund ;)

Hahaha! Så bra! Jeg hamstra da ICA hadde alle smoothies fra Nestlè til 10kr;) :D

Vi er ennå på konsert og jeg er så matt og sliten at jeg vet ikke om jeg orker å stå noe stort lengre altså :P
Tydelig at de siste ukene med sykdom og lite søvn har tært mer på kroppen enn hva jeg har kjent på! I tillegg til at jeg nå har vært våken og på beina i 18 timer...hjelper ikke på det heller!

Back
Topp