God middag med kyllingfilet, oppskrift?

Travel mamma

Gift med forumet
noen som har en god middagsoppskrift og dele med seg?

Jeg syntes Tandoori chicken er kjempe godt,og helt enkelt stekt kyllingfilet med jasminris og bretangesaus!!!!!
Lurer på om jeg skal ha det i kveld gitt!!!

Stek kyllingfilet surret inn i bacon på panna sammen med en god hvit-vin. Bakte poteter/kokte alt etter hva man liker,En deilig salat og søt chillisaus ved siden...å baguetter.

Herregud jeg ble sulten.

Fikk en oppskrift av en nabo om jeg skal prøve i dag:

Kyllingfilet stekes raskt på pannen med salt og pepper.

Legg kyllingen i en ildfast form. bland creme fresh, hakka persille, og revet mosarella ost med oregano og hviløk (selges i poser i enkelte butikker). Hell dette over kyllingen og sett inn i ovnen på 175 grader i ca 50 min.

Serveres med båtpoteter eller ris og avt salat;)

ORIGINAL: Manne85

Fikk en oppskrift av en nabo om jeg skal prøve i dag:

Kyllingfilet stekes raskt på pannen med salt og pepper.

Legg kyllingen i en ildfast form. bland creme fresh, hakka persille, og revet mosarella ost med oregano og hviløk (selges i poser i enkelte butikker). Hell dette over kyllingen og sett inn i ovnen på 175 grader i ca 50 min.

Serveres med båtpoteter eller ris og avt salat;)

NamNam,det hørtes godt ut!!Det må prøves en kveld!!!

Del kyllingen i mindre biter, og stek den i panna med maaasse kyllingkrydder på. Serveres med foretrukken wokblanding med røde bønner til. Det fine er at man kan legge til hva som helst som man liker. [:)]

her var det mye godt ja.. takk takk

Skjær tomat, kyllingfilet og løk i passende biter. Bland et glass grønn pesto med tomatene og løken. Ha grønnsakene og kylingen i en ildfast form og strø ost på toppen. Gratiner til kyllingen er ferdigstekt. Serveres med tagliatelle og en salat basert på ruccola. 

Back
Topp