god mat i Bergen, hvor?

mlovise

Glad i forumet
kan man gå da? samboer og jeg skal ut å spise imorgen.....men vet ikke hvor hehe....

Hvilke prisklasse?

Bocca!! Ikke så altfor dyr, men man føler seg som en riking der! Og maten er himmelsk!!! [:D][:D]

STEAKERS, big horn steak house, Egon, wessel stuen, og Fridays[:)]

hvilke mat får man på disse stedene dere skriver...???

ORIGINAL: mlovise

hvilke mat får man på disse stedene dere skriver...???

Vanlig god norsk mat. [:D] ikke sånne kjøttkaker og sånn, altså.. hihi

Jeg liker meg veldig godt på Colonialen, men der er det dyrt. Ikke sånn overklasse sted. Meget god mat, meget god drikke! Seks retter som de har valgt ut på forhånd. Fantastisk! Men må nok over tusenlappen per pers. Potetkjelleren er kjempebra, men dyr. Naboen synes jeg har mat som virkelig svarer til prisen! Her får du mye mer enn det du betaler for!Liker meg godt på Egon til lunsj, men synes ikke de har så gode middager. Peppes er jo en klassiker. Dickens har variert utvalg og greie priser. Har også hørt mye bra om den mongolske som blir nevnt her. Ellers har du BT anmeldelser her: http://www.bt.no/bergenpuls/restaurant/anmeldelser.jsp

Jeg og samboer var i bergen for ett par år siden på romantisk weekend, og da var vi ute å spiste på potetkjelleren.... det var himmelsk. Og de omgivelsene!!!! Helt fantastisk. Men, kommer jo helt ann på hva dere vil ha. For her er det snakk om tre til fem retters, vi spiste fem retters tror jeg, satt hele kvelden og spiste og drakk. Var en super koselig kveld som jeg kommer til å huske lenge.
Men, kommer jo selvfølgelig ann på prisklasse dere ønsker da.

God middag i bergen[:)]

Sist vi var ute og spiste så var vi på holbeg stuen. Da betalte vi ca 1000kr for deilig hjorte medljong forrett og dessert. Sambo drakk 2 store og jeg jeg en brus.

Og gjett om vi var mett

Jeg kommer nettopp fra Big Horn, der spiste vi biff med masse deilig tilbehør.
Vi hadde da hovedrett og dessert, og betalte 950,- ca.

ynglings plassen min er kinaresturanten på torget/galleriet. elsker maten der. billig er det og[:D]

Back
Topp