God mandagsmorning

unemoren

Forumet er livet
Ja da var det mandag og ny uke.
Har akkurat fått avgårde flokken.
Nå skal jeg slappe av på sofaen,i morgen er det tilbake på jobb igjen etter 10 dager ferie[8D]
Så da blir det tilbake til hverdagne igjen.Har ikke de store planene i dag,litt ryddings.Ellers skal jeg få bestilit takke kort
og div forstørrelser fra bryllupsbildene.

Ha en strålende mandag alle sammen[:D][:D][:D][:D][:D]

Moin moin - som de sier i nordtyskland.

Her startet dagen med oppkast av vesla[&:] Så langt mest slim uten lukt så håper det mest er pga fokjølelsen og mye slim og snørr. Blir hjemmedag i dag, mao og mammas bursdagsgave får vente enda en dag. Vesla var veldig flink og løp på do for å kaste opp helt alene da jeg ga mini mat. Virker som hun er bedre nå og magen roet seg, har spist frokost under tvil, men det har gått bra.

Blir nok en dag med mye barneTV, puslespill og tegning/maling. Kanskje jeg får begynt å pusle litt på invitasjonene mine også.

.

Niko ville starte dagen før klokka 6 idag, det er umenneskelig tidlig!!! Heldigvis var det bhg-dag, så mamman får gjort noe siden dagen ble seriøst lang!! [8D]
Har sålangt ikke gjort mere enn å vaska klær, og rydda litt, har influensan som sitter godt planta i kroppen min, så tar ting litt etter litt [;)]
Planlegger hva jeg skal kjøpe når jeg drar til byen en dag senere denne uka, må ha cherrox til lillemann, evt vinterbukse til storjenta og så må vi vel shoppe noen bursdagsgaver, er en del av dem fremover [;)]

ingen god morgen her i dag...

Flrste dag tilbake på jobb på 3 uker... Og våknet med tidenes hodepine i dag.. så en god halvtime for seint på jobb, og på en kotordag, men stillesittende arbeid, føler jeg meg allerede litt knust under en stein...
Slitsomt å være gravid denne gangen, og jeg gleder meg til å kunne være både gravid og gøy og god mamma. som klarer å gå i jobb i tillegg... ser ikke ut til at det skal skje de første dagene..
[&o]

Ha en flott flott dag alle sammen[:D]

I natt har Cornelia funnet at leke er det beste.. slitsomt.
Har hatt noen på privatvisning på morgen. sukk
ingen vil by først arg arg

skal bare slappe av idag.
hente Esther
også skal jeg ut og spise med noen venniner i kveld

Back
Topp