God mandagsmorgen

AnaBanana

Gift med forumet

Noen gøye planer for dagen?

Her skal vi til legen med knerten. Ellers så tenkte jeg å kjøpe inn litt til å lage pepperkakehus og slikt 

Middag idag har jeg ikke begynt å tenke på engang!

God morgen :)
Nå har jeg sendt snuppa i barnehagen. Jeg får se hva jeg orker å gjøre. Men har ting jeg vet må gjøres før helga. SÅ får se om jeg klarer å begynne på det. Er liksom kvalmen og det som avgjør om jeg klarer å gjennomføre noe :)
Middag ja... hmmmm......

Vi har nesten akkurat stått opp :) er fantastisk med en som sover MASSE for tiden!! Han legger seg 18.30 og i dag våknet han 9.15 :) Vi er vant med å måtte stå opp i 6-7 tiden så dette er supert :) 

Mandager har jeg og lillegutt fri fra barnehagene våre så i dag skal vi kose oss hjemme. Skal og en tur på butikken og handle inn for uka :) Og så må jeg jobbe litt når han sover..

Håper dere alle får en flott mandag:)

Ida82 skrev:
God morgen :)
Nå har jeg sendt snuppa i barnehagen. Jeg får se hva jeg orker å gjøre. Men har ting jeg vet må gjøres før helga. SÅ får se om jeg klarer å begynne på det. Er liksom kvalmen og det som avgjør om jeg klarer å gjennomføre noe :)
Middag ja... hmmmm......

Den kvalmen kan ta seg ei bolle. Drittlei av at det er så rotete her, har mye å ta igjen av husvask. Kvalmen min virker til å ha gitt seg litt, så har begynt såvidt å rydde litt. Men blir fort kvalm når jeg gjør for mye, så prøver å ta det litt rolig :)

Har akkurat levert snuppa i barnehagen og nå sitter jeg å spiser en litt sen frokost, før jeg skal videre på skolen :)  Annet enn å være på skolen, har jeg ingen planer før dagen!!

Hele dagen er via til sofakos med en syk liten gutt. Fikk pencilin i går, så satser på 40- feber'n forsvinner snart. Savner den blide og aktive gutten min! Har en som bare ligger her nå... Dakar :-(

God bedring til gutten din Molly80! Vet alt om syk liten gutt.. føler jeg har vært mer hjemme med sykt barn den siste måneden enn jeg har vært på jobb..

Har sendt minien min i barnehagen igjen i dag, han var fin i formen i går og har sovet ordentlig i natt :) Så håper jeg bare at formen hans holder seg fin framover nå også.

Ikke så alt for mange store planer i dag :) Tar det litt som det kommer etter arbeidstida er ferdig..

Uffa, god bedring til lillen :/

Takk dere;-) Heldigvis er han lite syk. Men nå har han virkelig fått det. Satser på det går fort over ;-)

Masse god bedring til gutten din molly80!!! Er ikke noe gøy med syke barn nei :(

Idag har jeg vært supereffektiv! (Syns jeg selv da..)
For å skryte litt har jeg støvsugd gang, stue og trapper, vasket trapper, tatt ut av oppvaskmaskina, vaska bord, vinduskarmer, sofa. Jeg har pakket inn 12 kalendergaver og 1 julegave og hengt opp alle 24 kalendergavene! Nå sløver jeg på sofaen og venter på at folk fra Living skal komme og bytte bordet vårt. Det er en skade i treverket på undersiden av bordet (det er nytt) så de kommer og skal bytte det.. Jeg hater egentlig og være her når de kommer med sånt, de skal nemlig skru fra hverandre det vi har, pluss skru opp det nye...det vil jo sikkert ta litt tid også! Jeg lurer på om jeg bare skal si at de ikke trenger skru opp det nye...bare for å få dem ut litt kjappere...
Uansett, ha en flott dag jenter!

Back
Topp