God mandagsmorgen, kjære damer!

lenemor

Forumet er livet
Så var helgen over for denne gang... jeg har jo fri helt til langfredag, så for meg blir det nok en ryddedag i heimen. Skal ned på kontoret til G i dag og skrive under på overtakelsespapirer på huset her også, så fra i dag er jeg leieboer i huset mitt, frem til overtakelse av nyehuset. Tenk, i en alder av 38 år er jeg leietaker for første gang i mitt liv!

Ungene sitter og ser på Fimlene på dvd, de hadde lyst på litt film før barnehagen, og det er helt greit for meg.

Har hatt en deilig helg, særlig i går da vi var en tur på Flø (vurderte å gå ut av bilen på Moods of Norway bare for å få tatt bilder av ungene på den rosa traktoren, men vi gad ikke) og lekte oss på stranda. Skulle ønske vi hadde en skikkelig strand her i Volda også, men det har vi ikke...

Hva gjør dere i dag da?

God morgen[:)]

Her ville Mina at det skulle være morgen kl 0530, men jeg var ikke helt enig og til slutt så sovnet hun igjen[:D] Vi våknet i 0800 tiden og da har vi dårlig tid til bhg, for hun skal være der innen kl 0900. Men det gikk greit selvom vi kom litt sent. Det er så nydelig vær i Oslo idag. Sol og blå himmel[:)] Vet ikke helt hvilke grader det er, men det er varmt med jakke på[8D]

Idag skal jeg ordne litt kopier av vitnemål og div, fordi jeg skal søke på fordypning i ledelse på høyskolen i Oslo. Studiestart er august og ferdig til jul. Så blir det ut i jobb over nyåret. Spennende, men samtidig litt skummelt[;)]

Vi skal spise middag hos mamma idag. Dra på senteret å kjøpe sykkelhjelm til Mina. Tohjulsykkel med støttehjul fikk Mina til jul, men den står i boden til mamma. Så den skal prøves idag og tas med hjem. Mina er helt i hundre[:)][:)] Gledet seg så mye til å ta den frem.

Ha en fin dag!![:D]

God mandagsmorgen!!!!

Idag har vi levert kidsa i barnehagen (eller Kjetil har)
Jeg har hjemme dag hvor jeg egentlig burde sittet å tegnet med kritt![:-]
Kjenner jeg er litt lei, maling og tegning!!
Er caa 5 uker til jeg har sommerferie, og det gleder jeg meg utrolig mye til!!![:D]

Idag har jeg sovet lenge etter de største guttene dro. Deilig.

Var en tur på legevakten med malte lørdag. Ørebetennelse og første pencillinkur på nesten 4 mnd. Så det er jo lenge han har holdt seg frisk egentlig.

Igår hadde vi et annet dansk prestepar med 3 ban omtrent jevngamle med mine på besøk. De hadde det utrolig travlt, ja nesten uoverskuelig med 3 barn. Så jeg er taknemmelig for min tålmodige mann, min egen effektivitet og mine senkede skuldre nå det gjelder utseendet på hjemmet mitt. For det må ikke være strøkent for at jeg ha det bra[;)]

Og så var jeg på konsert med mitt kor igår kveld. Tok en liten pause fra dette projekt pga felix. Han sovnet ved første orgeltone og våknet ikke før konserten var ferdig. Kjente toner. Han har jo vært med og øvd før han ble født.

Tror vi skal trille en tur senere og så skal vi på besteforeldrekaffe i bhg. Litt dårlig med besteforeldre i nærheten, så da drar vi selv!

God mandag jenter.
Chr er levert og jeg jobber litt.
I går feiret vi pappaen min med pølsefest og teater med barnbarna de så på kardemomeby med et lokalt banreteater gruppe. Dette var stor stas.
I dag skal chr han avsluttning på dansen sin med oppvisning , gleder oss kjempe masse til å se hva de har gjort i vinter.
Ønsker alle en strålende mandag.

I dag skal jeg ha casa party. Huset ser bomba ut, og jeg er såååå lat. Uff, ikke lett å komme i gang i dag...

I kveld skal Nathalie på kino med mammaen min, så jeg har forhåpentligvis litt tid å shine huset før gjestene kommer også, men jeg bør starte nå siden Lukas sover... Arbeidslyst kom til meg!!!![8D]

Back
Topp