lenemor
Forumet er livet
Så var helgen over for denne gang... jeg har jo fri helt til langfredag, så for meg blir det nok en ryddedag i heimen. Skal ned på kontoret til G i dag og skrive under på overtakelsespapirer på huset her også, så fra i dag er jeg leieboer i huset mitt, frem til overtakelse av nyehuset. Tenk, i en alder av 38 år er jeg leietaker for første gang i mitt liv!
Ungene sitter og ser på Fimlene på dvd, de hadde lyst på litt film før barnehagen, og det er helt greit for meg.
Har hatt en deilig helg, særlig i går da vi var en tur på Flø (vurderte å gå ut av bilen på Moods of Norway bare for å få tatt bilder av ungene på den rosa traktoren, men vi gad ikke) og lekte oss på stranda. Skulle ønske vi hadde en skikkelig strand her i Volda også, men det har vi ikke...
Hva gjør dere i dag da?
Ungene sitter og ser på Fimlene på dvd, de hadde lyst på litt film før barnehagen, og det er helt greit for meg.
Har hatt en deilig helg, særlig i går da vi var en tur på Flø (vurderte å gå ut av bilen på Moods of Norway bare for å få tatt bilder av ungene på den rosa traktoren, men vi gad ikke) og lekte oss på stranda. Skulle ønske vi hadde en skikkelig strand her i Volda også, men det har vi ikke...
Hva gjør dere i dag da?