God mandagsmorgen alle!

lenemor

Forumet er livet
Jeg synes i grunn det er helt greit med mandager jeg - og særlig når man får sove til nærmere halv sju om morgenen, har to særdeles blide barn og sola skinner fra skyfri himmel - har sommeren kommet??

I dag skal August i barnehagen igjen, og jeg tror jeg blir sendt hjem en stund, for de ville at han skulle spise og sove der også.. så får vi se hvordan det går. Blir veldig rart å dra fra han, det lengste jeg har vært borte fra han er et par timer, og da har han blitt passet av svigermor eller mamma (eller vært med pappa'n sin).  Kanskje greit å kutte navlestrengen nå? Eller i det minste strekke den litt [:D]

I dag tror jeg at jeg skal prøve å lage stikkelsbærgele, men jeg sliter med å finne den oppskriften jeg leter etter.. får ta det litt på gefylen (dere vet jo hvor flink jeg er med safting og sylting og sånt [&:])

God morgen ja..! Her og er det sol fra skyfri himmel..! Hbvorfor har ingen bestilt dette været før i sommer.. [8|] Lovely!
Jeg skal straks dusje, så skal jeg slange meg noen timer på terassen før jeg skal på jobb.. I dag gidder jeg ikke gjøre en dritt i huset faktisk.. Siden været er så fint.. [:D] (Kan kaaanskje sette på en maskin med klær siden det er sånt som gjør seg selv.. [8D])

Haha Lenemor. Tenkte faktisk da jeg saftet litt bringebær ut over gulvet at nå tok jeg rett og slett en "Lenemor"[8D].
Men var bare en halv desiliter eller noe. Skal plukke mer bringebær idag. Hagen bugner!

Ellers sov jeg og småguttene til 7.30. Eller da vekket jeg dem. Hvilken luksus.

Ellers er det fridagen min. Så det skal vaskes og tørkes klær for solen skinner. Og saftes og styres. Og kanskje jeg nå skal pakke ut kufferten etter ferien...

God morgen!

Her er vi litt fjerne idag, for Bertine sov til 8.20! Det skjer jo omtrent aldri.. Så jeg blir litt satt ut.. Vi skal se ferdig Dora før vi spiser frokost..

Vi har ingen planer idag, en handlerunde kanskje? Og hvis været fortsetter, så blir det vel å kose seg i hagen..[:)] 

Det er siste feriedagen til Bertine idag, imorgen er det tilvenning i ny bhg, det blir spennende! [:)] Må si jeg gleder meg til litt alenetid i dagene framover..[:)] 

Ha en strålende dag alle sammen!

her er det planleggingsdag i bhg (t.o.m onsdag) så vi har jentedag her hjemme[:)] Nå er Dora akkurat ferdig på tv så da skal vi leke med lego. Mannen er på jobb til i morgen så det blir muligens to lange dager, men sola sinner her og (selv om det er ganske kaldt) så da blir jo humøret bedre med en gang[:D]

Spennende med barnehagestart ja. Synes det var vanskeligere med HS enn IA når det var tilvenning, selv om HS klarte overgangen mye bedre enn storesøstra.. Værst for mammaen ja[8D]

Hei hei!!

Jeg er VELDIG sliten etter bryllupet i helga[8D] Ble vel litt mye drikke, men var en fantastisk dag!! Talen gikk veldig bra[:D]

Levert Mina i bhg og jeg skal ikke gjøre NOENTING[8D]

God formiddag[:D]

I dag var første dagen til Sander på den største avdelingen - "førskole avdelingen", og gjett om det var stas!
Tenk at om bare to år så er det våre små håpefulle som går stolte til første skoledag *snufs*

Går gjennom en skole til/fra barnehagen, og det krelte med foreldre og førsteklassinger i skolegården - kjente jeg fikk litt angst allerede[8D][:D]

Ellers så trenger heimen litt rydding og vasking, etter en helg der vi bare har vært innom for klesskift, så er det litt kaostendenser rundtforbi.

SKal også se på lokale til brylluppet, håper at det er noe som vi kan tenke oss, det å finne en ledig plass er vanskeligere enn jeg trodde[8D]

"tok en lenemor" - jeg ler meg i hjel! [:D][:D][:D]

Jeg er hjemme etter en kort handlerunde... August ville nemlig være alene i barnehagen litt.. så om de ikke ringer meg skal jeg vente med å hente han til rundt to. Hva i all verden skal jeg gjøre i mellomtiden da tro? Jo, jeg vet - bla i IKEA-katalogen som lå i postkassa mi i dag. Hva mener de med å levere ut katalogen her forresten - det blir nesten som å levere ut kokebøker i etiopia synes jeg - vi har jo over 30 mil til nærmeste IKEA!!

Kom på besøk til meg Lenmor. Så tar vi en IKEA-utflukt. Jeg har bare 10 mil dit!

Heisann![:D]

Her er det flotters vær i dag!! Så tror ikke vi skal gjøre så altfor mye egentlig...Nå ligger Syver og sover ute i vogna..Thea nyter siste feriedagen sin med litt tv-titting og stell av dukkene sine...I morgen skal hun på bhg igjen,og det skal bli godt for alle sammen! Jeg har ferie denne uka,så da skal jeg og Syver kose oss alene noen dager![:)] 

Ha en fin dag jenter!

Nå har vi shoppet litt og jeg fikk slappet av i senga imens snuppa lekte for seg selv på rommet, i over 1 time![:D]

Og nå har jeg hatt regelmessige kynnere i snart 2 timer..[8D] De er ikke vonde, så det er vel bare modning på gang, masse stikninger og nedpress også.. Kunne ønske det ble noe skikkelig ut av det jeg da.. er LITT klar for fødsel nå![:)]
Har snakket med føden og jordmor her i Vestby, men ingen av de ble særlig stressa, så da er det bare å vente å se om det skjer noe mer..

Men mannen ble stressa ihvertfall, så han skal innom Bauhaus og kjøpe lister på vei fra jobb.. Kanskje jeg skal prøve meg på et rie-stunt hver gang arbeidslysten hans dabber av???[8D]

ORIGINAL: SuperBerta

Nå har vi shoppet litt og jeg fikk slappet av i senga imens snuppa lekte for seg selv på rommet, i over 1 time![:D]

Og nå har jeg hatt regelmessige kynnere i snart 2 timer..[8D] De er ikke vonde, så det er vel bare modning på gang, masse stikninger og nedpress også.. Kunne ønske det ble noe skikkelig ut av det jeg da.. er LITT klar for fødsel nå![:)]
Har snakket med føden og jordmor her i Vestby, men ingen av de ble særlig stressa, så da er det bare å vente å se om det skjer noe mer..

Men mannen ble stressa ihvertfall, så han skal innom Bauhaus og kjøpe lister på vei fra jobb.. Kanskje jeg skal prøve meg på et rie-stunt hver gang arbeidslysten hans dabber av???[8D]

kynnere skal ikke være regelmessige, da er det rier (hilsen hun som tok feil [8D]) Håper det ikke skjer noe på noen dager ennå da, det er bittelitt tidlig

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: SuperBerta

kynnere skal ikke være regelmessige, da er det rier (hilsen hun som tok feil [8D]) Håper det ikke skjer noe på noen dager ennå da, det er bittelitt tidlig

Aha! Da er det modningsrier da.. de føles som kynnere ihvertfall..[;)] Men det har gitt seg nå da.. så vi får se hva en treningsøkt gjør med sakene![:D]

Han får lov til å vente litt til, men det går greit om han kommer nå altså..[8D] Da sniker vi før nabogutten også, for han kommer med KS på onsdag![:)]

I dag hadde jeg tidligvakt! Vi var i bhg før 7 i morges. Kjenner det nå at jeg er trøtt ja![8D]
Aslak hadde slett ikke tid til å bli med hjem. Solveig koste seg hun også! Helt topp! Jeg trives i jobben!

Regner med at det blir en tidlig kveld på meg i dag![;)]

Back
Topp