God mandags morning:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hva er deres planer i dag?
I dag skal vi på båsset med ein haug gammelt og masse shit. Og så skal eg og ungene kjøpe ny seng til storebror og maling til det nye rommet til lillesøster Også håper eg at vogna kommer idag:):)

Hvordan er været hos dere?
Her er det overskyet,men ser sola titte gjennom av og til. Så håper den kommer i løpet av dagen.

Middag i dag?
Vi skal ha fiskepinner med poteter,gulrøtter,makaroni og hvit saus

Ha en fin dag videre alle januar mammaer

Jeg er fortsatt ganske syk , men håper jeg får vasket litt av tulla sine ullklær, nå går jo alt så fort plutselig. kjøttkaker er det jeg håper på til middag

Dagen i dag
Skal passe småsøskene mine og så skal vi på UL <3<3<3 Gleder meg noe helt innmari :)
Vet ikke helt om jeg skal ta med søskene mine eller om det bare skal være meg og samboer :P

Ser for meg at ellers blir dagen å gå i å vise bilder å være litt i skyene :P

her sitter vi å venter på gulvleggere (til badet) mn ingen kommer. vi skal dra bort idag til foreldrene mine, mn får ikke til å dra før de kommer....

her regner det...

middag: mamma ordner ;)

eg ska på min første svangerskapskontroll (ja eg vett eg e treig)
utenom d så e eg så trøtt i dag at eg tror ikke eg orke så mye, men blir handlig i ettermiddag sammen me resten av gjengen (mann å guttane)

her regne d ein go del i dag
orntlig høstvær BLÆ

God morgen :-D

Her er det lite planer på dagen, er hjemme med storebror, den siste ferieuka vår. Men må vaske og shine litt her hjemme, så tar oss god tid. :-D Middag har jeg ikke planlagt og været er helt greit, en del skyer men også blå himmel. :-)

Jeg er på ferie langt oppe i nord! Har fått låne meg et par harddisker med filmer og tv-serier som jeg skal overføre til maskinen min :) Samboeren min og familien skal begynne å legge gulv på kjøkkenet her i huset. Ute er det sol men ikke noe varmt! Var 9 grader i går! Brr. I kveld blir det laks til middag, nomom :) Skal se om jeg ikke får gått meg en tur også, blir mye stillesitting og småspising i ferien ;)

jeg skal på jobb kveldsvakt på sykehjemmet. ellers så jobber vi masse i kjelleren og bygger den ut. (kanskje ikke akkurat jeg som gjør det da) :D 
Middagen blir rett og slett snart, vet ikkke hva det blir men må ikke la det bli for enkelt:) 

Været er opp og ned, overskyet, sol, yr 

Hva er deres planer i dag?
Først arbeid, å så hente junior på barnehagen og forberede middagen. Når junior lagt seg skal jeg til klatrehallen med en veninne :-)

Hvordan er været hos dere?
Regn. Det har regnet helt fra det jeg stod opp i morges.

Middag i dag?
Laks i ovn, gratinert med en blandning av fetaost, creme fraiche, basilikum og hvitløk. Serveres med kokt potet og liten salat.

Fin tråd dette. :-) Ønsker dere andre en bra dag også!

Back
Topp