God mandag!

Mrs.H

Glad i forumet
Mailykke <3
Junibarna 2019
God mandag alle flotte mai mammaer :) Ny uke, nye muligheter :) Jeg begynte uken med å være 30+0 uker i dag, en av milepælene mine i svangerskapet.Tenk bare 10 uker igjen. :O

Noen andre som har passert 30 uker? :-) Nå begynner det å nærme seg dere :D

God morgen Frk-nyfiken :)

Ja, jeg er også bikket 30 uker. Ferdig med 31 uker på onsdag. Under 10 uker igjen :O

God mandag alle sammen:) Bikker 30 uker på onsdag så det er helt sprøtt att det er 10 uker igjen:) Gleeeeder meg til lillebror kommer så vi får se åssen han ser ut:)

God mandag :) jeg passerer 30 uker på fredag :o må egentlig si at jeg gleder meg, og det føles plutselig mye nærmere.. Er nok ikke mange ukene til de første mai babyene begynner å komme, tenk! :) spennende tid fremover!

Var 30 uker i går! Og nå begynner jeg snart nedtelling... Begynner å bli tungt, men skal holde ut den siste perioden! Er jo en nydelig skatt som kommer snart!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God mandag :) jeg passerer 30 uker på fredag :eek: må egentlig si at jeg gleder meg, og det føles plutselig mye nærmere.. Er nok ikke mange ukene til de første mai babyene begynner å komme, tenk! :) spennende tid fremover!

Ja jeg er spent på når den første kommer. Satser på at det fortsatt er noen uker til.. :love7

Back
Topp