GOD MANDAG

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tidlig på´n her i dag, men jeg stod opp frivillig for å kunne legge meg igjen etterpå :p :o
Lillebror var ikke særlig sulten i dag, men jeg mistenker at han har forsynt seg godt med melk i natt :D
Ikke store planene i dag, men T skal i bursdag og da må det handles gave =)
Naboen har fått jente nummer to i går ettermiddag, så vi skulle gjerne funnet en gave til dem også!
Ellers blir det å kjøre T og fetteren i bursdag i ettermiddag og ellers ta det ganske med ro :D
Lillebror har blitt altfor tøff synes jeg... Han reiser seg overalt og veiver med armene og slipper seg hele tiden. BAlansen har blitt veldig god på bare 1-2 uker, altså, men det blir likevel endel knall og fall :o
Nå skal jeg drikke opp kaffen min mens jeg fortsetter å strikke på vinterdress nummer to som skal være ferdig i september!

Heisann:-)

Godt å legge seg nedpå litt etterpå da:-)
Du har fått en liten tøffing i huset ja, vesla her er litt redd av seg enda, hun styrer elegant unna det som hun er usikker på.

Magen er ikke noe bedre i dag, så jeg er glad jeg ble hjemme. Har fått i meg litt frokost, men det hjalp ikke noe, så da får man bare prøve å gjøre minst mulig egentlig.
Det er fint vær da, skulle være den siste godværsdagen på lenge, misstenker de på jobben tror det er derfor jeg er hjemme, eller så er det min dårlige samvittighet som snakker :fucyc

Vesla er i hvertfall kjempeglad for at mor hjemme :flower

God morgen!
Gratulerer med ny nabo :-)

Så flink du er som strikker! Det er deilig med hjemmestrikka klær!

Her også blir en rolig dag tror jeg. Snuppa er litt gretten og ville ikke spise noe særlig. Hun fikler med munnen hele tiden, så hun plages sikkert litt der.
Hun driver og prøver å røyse seg opp etter alt mulig og får det ikke til og blir sint..hehe..må være frustrerende ;-p

Nå har jeg hatt det travelt en liten stund:
Hun har bæsja gjennom bleia, tissa på gulvet (mens jeg skifta håndkle på stellematta), drukket av islatten min når jeg var så dum å sette den for nær bordkanten og sprang på do, velta kosten og brettet med brødsmuler i mens jeg gikk ut med bosset så jeg kunne kaste brødsmulene...og hun rakk nesten kattematen mens jeg kosta opp igjen smulene...puh...

Heisann:-)

Godt å legge seg nedpå litt etterpå da:-)
Du har fått en liten tøffing i huset ja, vesla her er litt redd av seg enda, hun styrer elegant unna det som hun er usikker på.

Magen er ikke noe bedre i dag, så jeg er glad jeg ble hjemme. Har fått i meg litt frokost, men det hjalp ikke noe, så da får man bare prøve å gjøre minst mulig egentlig.
Det er fint vær da, skulle være den siste godværsdagen på lenge, misstenker de på jobben tror det er derfor jeg er hjemme, eller så er det min dårlige samvittighet som snakker :fucyc

Vesla er i hvertfall kjempeglad for at mor hjemme :flower

Synd du ikke har blitt bedre :( høres vondt ut! Hvor lang tid pleier det å ta bør man blir bra?

*sender fra pipe-gjøken*

Tidlig på´n her i dag, men jeg stod opp frivillig for å kunne legge meg igjen etterpå :p :o
Lillebror var ikke særlig sulten i dag, men jeg mistenker at han har forsynt seg godt med melk i natt :D
Ikke store planene i dag, men T skal i bursdag og da må det handles gave =)
Naboen har fått jente nummer to i går ettermiddag, så vi skulle gjerne funnet en gave til dem også!
Ellers blir det å kjøre T og fetteren i bursdag i ettermiddag og ellers ta det ganske med ro :D
Lillebror har blitt altfor tøff synes jeg... Han reiser seg overalt og veiver med armene og slipper seg hele tiden. BAlansen har blitt veldig god på bare 1-2 uker, altså, men det blir likevel endel knall og fall :o
Nå skal jeg drikke opp kaffen min mens jeg fortsetter å strikke på vinterdress nummer to som skal være ferdig i september!

Du er flink som klarer å strikke! Skulle gjerne lært å strikke noe annet enn ujevne sjerf :P men orker ikke sette meg inn i det nå :P hehe

*sender fra pipe-gjøken*

God morgen!
Gratulerer med ny nabo :-)

Her også blir en rolig dag tror jeg. Snuppa er litt gretten og ville ikke spise noe særlig. Hun fikler med munnen hele tiden, så hun plages sikkert litt der.
Hun driver og prøver å røyse seg opp etter alt mulig og får det ikke til og blir sint..hehe..må være frustrerende ;-p

Hun har bæsja gjennom bleia, tissa på gulvet (mens jeg skifta håndkle på stellematta), drukket av islatten min når jeg var så dum å sette den for nær bordkanten og sprang på do, velta kosten og brettet med brødsmuler i mens jeg gikk ut med bosset så jeg kunne kaste brødsmulene...og hun rakk nesten kattematen mens jeg kosta opp igjen smulene...puh...

Hehe ja høres ut som en travel morgen :P
Er slutt på freden så fort de kommer seg rundt :P haha.. håper hun har fått rampestrekene ut av systemet for idag da :p:D

*sender fra pipe-gjøken*

God Mandag!

Her sto jeg og Emira opp kl 7:30:D og Liana sov til 8! Deilig å bare ta seg av èn unge om morgen før den andre står opp :)

Prøver å få Liana til å godta andre smokker:confused::p hun vil bare ha de fra 0-6 mnd fra mam :P brekker seg av dem fra 6 mnd..så kjøpte igår ett par fra avent, hun godtok de LITT bedre, men velger heller å tulle med dem:rolleyes:
Noen tips?

*sender fra pipe-gjøken*

Synd du ikke har blitt bedre :( høres vondt ut! Hvor lang tid pleier det å ta bør man blir bra?

*sender fra pipe-gjøken*

Varierer, som regel noen dager, kommer an på om jeg hører etter og tar det litt rolig. Melk pleier å hjelpe, skal få mannen til å kjøpe oboy, hater egentlig melk:-)

God morgen!
Gratulerer med ny nabo :)

Oi, det var litt hektisk ja:-)

god morgen!
Sitter på jobb og tar meg en liten visitt innom forumet :)
Daniel har våknet mye i natt også.. og var klar for å stå opp kl 5... men jeg lokket han med amming i senga vår sånn at jeg kunne sløve videre til klokka 6. Ikke bare bare - for han "koser" ved å klype mens han ammer.. så jeg må dekke meg godt til sånn at han ikke får tak noe sted som gjør vondt.

Kjekt med strikking - jeg holder på med Marius genser til meg selv :) Gleder meg til den er ferdig, for da vil jeg strikke noe til guttene mine :)

Varierer, som regel noen dager, kommer an på om jeg hører etter og tar det litt rolig. Melk pleier å hjelpe, skal få mannen til å kjøpe oboy, hater egentlig melk:-)

Okey.. så det går over av seg selv da:)
Hehe me too:P orker ikke "ku-smaken" jeg får som ettersmak av rein melk:p

*sender fra pipe-gjøken*

god morgen!
Sitter på jobb og tar meg en liten visitt innom forumet :)
Daniel har våknet mye i natt også.. og var klar for å stå opp kl 5... men jeg lokket han med amming i senga vår sånn at jeg kunne sløve videre til klokka 6. Ikke bare bare - for han "koser" ved å klype mens han ammer.. så jeg må dekke meg godt til sånn at han ikke får tak noe sted som gjør vondt.

Kjekt med strikking - jeg holder på med Marius genser til meg selv :) Gleder meg til den er ferdig, for da vil jeg strikke noe til guttene mine :)

Det må være slitsomt med sånne netter når man skal på jobb:confused:

*sender fra pipe-gjøken*

Okey.. så det går over av seg selv da:)
Hehe me too:p orker ikke "ku-smaken" jeg får som ettersmak av rein melk:p

*sender fra pipe-gjøken*

Hehe enig:-)
Ja det går over av seg selv, det er ikke noe farlig bare veldig ubehaglig, de fleste får det i løpet av livet, men ikke alle skjønner hva det er eller får det så ille:-)

Hehe enig:-)
Ja det går over av seg selv, det er ikke noe farlig bare veldig ubehaglig, de fleste får det i løpet av livet, men ikke alle skjønner hva det er eller får det så ille:-)

Okey, da har jeg lært noe nytt idag å:D:p
Men magevondt er jo helt forferdelig å ha da:eek::confused: man blir lissom så "handikappet":(:p

*sender fra pipe-gjøken*

Okey, da har jeg lært noe nytt idag å:D:p
Men magevondt er jo helt forferdelig å ha da:eek::confused: man blir lissom så "handikappet":(:p

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, det eneste som hjelper er å ligge eller sitte i ro, med en gang jeg rører meg kommer det tilbake.
Får se det an rundt klokka to om det er bedre, da skal jeg ringe jobben igjen.

God morgen!
Gratulerer med ny nabo :)

Hehe, unnskyld, men nå måtte jeg le litt :P
Vær glad det var smuler og ikke masee gris, og at det var en iskaffe og ikke en rykende varm kaffe :P :D

Jeg fikk sovet litt igjen, men er fortsatt veldig trøtt :P
Lillebror har en mammadag i dag tror jeg, skal være på meg hele tiden.
Nå satt jeg han ved verandadøra for å følge med på pappaen som klipper gress :p :o
Det var visst veldig spennende!
Jeg skal strikke to heldresserr til høsten, og jeg er redd for å ikke bli derdig. Men det er tykke pinner, så det bør gå kjapt om jeg minner meg selv på å sette meg ned mde det :D
Nå har jeg bestilt reiseseng til Lillebror, så vi snart er klare for tur!! :D

Hehe, unnskyld, men nå måtte jeg le litt :P
Vær glad det var smuler og ikke masee gris, og at det var en iskaffe og ikke en rykende varm kaffe :P :D

Hehe..ja det er jo kanskje en smule komisk sånn i ettertid ;-p er veldig glad det var iskaffe ja! Og heretter blir nok varm drikke plassert høyt oppe om jeg må noe sted! Men hun smatta fornøyd og sa nam så det fallt visst i smak med islatte med vaniljesmak ;-)
Nå sover hun ute i vogna si og jeg skal spise frokost og drikke en varm kaffe ;-) har jo ikke hatt tid å spise i dag..hehe

Ja, det eneste som hjelper er å ligge eller sitte i ro, med en gang jeg rører meg kommer det tilbake.
Får se det an rundt klokka to om det er bedre, da skal jeg ringe jobben igjen.

Kan ikke være lett å sitte/ligge i ro med en liten unge i nærheten:p hehe..

*sender fra pipe-gjøken*

Det må være slitsomt med sånne netter når man skal på jobb:confused:

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, kan være litt guffent.. men glad for at jeg er et gjennomført A-menneske som trenger lite søvn da... fikk hvile en time på dagen i går etter mannen min stod opp - så fikk masse ekstra energi da.

Back
Topp