Hva står på tapetet hos damene idag? Hvordan har natta vært?
Her har det vært myyye knøing og skriking i natt, myyye pupping og tidlig morra. Er helt skeiv i øynene i dag
Hermine våkna så kl 07 og klar for dagen, tross at hun ikke tok kveld før kl 22 og har holdt det gående i natt..hadde håpa hun skulle sove lenge idag men neida! Var så trøtt at jeg klarte ikke å holde meg våken da hun våkna, hun skravla og tygde på vottene sine. Sååå fornøyd med at dagen begynte! Jeg slumra videre og hun lå og kosa seg ved siden av meg i senga vår i en 20 minutters tid. Så blei hun helt stille, og lå og slumra hun også med sutta og kosen i en halv time til, hun sov ikke for øynene var halvåpne men hun var helt stille og lå helt i ro, så kvikna hun til kl 08, fikk litt pupp og DA ville hun stå opp. Så da sto vi opp
Herlig med en baby som er så fornøyd om morran og kan ligge så lenge i senga og kose seg før hun vil stå opp!
Nå snorker hun i vogna og jeg koser meg med frokost og kaffe, vi har ingen planer idag. Tror vi bare skal gå en tur med hunden og kose oss hjemme!
Her har det vært myyye knøing og skriking i natt, myyye pupping og tidlig morra. Er helt skeiv i øynene i dag
Nå snorker hun i vogna og jeg koser meg med frokost og kaffe, vi har ingen planer idag. Tror vi bare skal gå en tur med hunden og kose oss hjemme!