God mandag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei på dere!
Her snør det for andre dagen på rad, og det gjør meg faktisk ganske deppa! Æsj altså!
Teodor ble hjemme i dag, hoster og nyser hele tiden, så da tar vi en rolig dag. 
Togbanen er nettopp ryddet vekk og duplo og lego flyter nå utover gulvet her =) 
Moro med en slik dag, bare sløve og leke =) 
Mannen har øvelse/ sen jobbing hele uken og neste, så det blir mye tid på Teodor og meg nå. 
Håper alle får en fin dag!

Deilig med en avslappende dag inne uten planer ja.... God bedring til Theodor :)

Ikke så deilig med snø nei, heldigvis ikke det her men ikke veldig varmt heller.... Vil ha skikkelig varmt vårvær nå :)

Her rydder jeg litt inne, imens Eveline sover ute og Amelia er i barnehagen. Blir litt avslapping og tv-titting også. De andre formiddagene denne uka har jeg planer, så litt godt å bare være hjemme idag :)

Deilig med hjemmedag da skjønner jeg =) 
Vi prøvde oss på en tur på Spenst. Men Teodor har ikke noen god erfaring med barnepassen, så jeg var litt skeptisk. 
Men han var SÅ klar på forhånd og skulle være der sammen med fetteren som han kjenner godt.. Jeg fikk trent i 25 minutter, men da ble jeg hentet for det  var helt krise.. Stakkars liten. 
Det har aldri skjedd noe fælt der altså, det har bare blitt slik. 
Men 25 minutter er bedre enn ingenting, så om han vil prøve igjen så gjør vi det!

God bedring til Teodor! :)

Vi var på sirkus i går, (stor suksess) og jeg føler at jeg har brukt hele dagen i dag på å overbevise en hyperaktiv Felix om at lillesøster ikke er en ilder, og heller ikke en trapesartist... Han fikk heldigvis løpt fra seg enda litt mer energi sammen med et par jevngamle jenter til kvelden, og stupte i seng en time tidligere enn vanlig. 

Kjedelig med snø Fru H. Her har den heldigvis nesten smeltet igjen nå. Det snødde såvidt litt på lørdag, men det la seg ikke. Har dere andre byttet til sommerdekk? Jeg er så usikker på om jeg burde gjøre det. Det fryser fremdeles på om nettene her. Vi har heldigvis piggfrie vinterdekk, så jeg har lov til å nøle litt til.

Så fint bilde i signaturen din :) Er det fra denne gangen?

Har ikke prøvd det selv, men kan jo skjønne at de ikke føler seg så trygge på slik barnepass. Blir jo ikke det faste og trygge som i en barnehage. Men er sikkert mange det fungerer for :)

Sukkertopp: Vi byttet til sommerdekk for 3 uker siden. Er minusgrader noen netter, men fryser ikke på. 

Så moro med Sirkus da, det har ikke Amelia vært på enda. Skal jammen meg holde utkikk etter plakater om det fremover :)

Ja det bildet ble tatt i dag =) 
Takk!

Vi ahr ikke byttet dekk enda, har også piggfritt... 

Det er ikke noe stort poeng i at han blir venn med barnepassen, men jeg prøvde et par ganger da jeg var alene i nesten 4 måneder i høst, det var ikke så lett å få b.vakt hver gang jeg ønsket å trene. 
Men det ble nok for mye for han da, siden pappa var borte og han forstod ikke helt hva jeg skulle på treningen. 
Derfor la jeg det på is. så ble jeg spurt om å trene i ettermiddag og mannen jobber, så da spurte jeg Teodor og han ble kjempeglad og ville leke masse mens jeg trente... 
Men det skar seg igjen.. Det er den samme jenta som har vært der hver gang og han er trygg på henne, så det er ikke der problemet ligger egentlig. Og han er generelt en veldig trygg unge og løp inn for å begynne og leke i dag. 

Fru H: 25 min er jo en god start. :) Kanskje han holder ut lengre etterhvert? Er det lov å sette igjen flere barn i barnepass? Vurderer om jeg skal finne et treningssenter med pass. 

*trinemor*: Sirkus anbefales, det gikk mye bedre enn jeg trodde. Musikken var såpass høy at det ikke gjorde noe at han snakket i ett. :P Cirkus Zorba er på en måte det lokale sirkuset her som alle må se, og dyrene der er av husdyrtypen, som liker å bli klappet av barn.

Ja man kan plassere flere barn =) 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor lot jeg ham legge seg en time tidligere enn vanlig? 04.55 er ikke riktig tidspunkt å stå opp.  Nå er vi helt ferdig ordnet, og det er ennå 4 timer til vi skal møte lekevennene. 

Uff, ja det var tidlig

Teodor sov faktisk til nærmere 8 i dag, han har begynt å våkne endel tidligere i det siste... 

Sukkertopp skrev:
Hvorfor, hvorfor, hvorfor lot jeg ham legge seg en time tidligere enn vanlig? 04.55 er ikke riktig tidspunkt å stå opp.  Nå er vi helt ferdig ordnet, og det er ennå 4 timer til vi skal møte lekevennene. 

Uff, det var sykt tidlig. Det går ikke an å gå han til å legge seg igjen da altså, han er ferdigsovet?

Synes 07 er tidlig nok jeg, før kunne Amelia sove til 09-10 på morgenen og det var deilig. Nå våkner hun stortsett 07....

Back
Topp