God mandag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen :) Nå er jeg ferdig med helgens tre nattevakter og jeg er helt utkjørt! Glad jeg har fri nå ja! Hva er planene deres i dag da?

God morgen! Håper du får hvilt deg masse!

Her har jeg endelig sovet ganske greit i natt og føler meg endelig frisk. Utrolig deilig med mandag! Alma er levert i bhg, og det er rolig her. Mannen min har vært noen dager i utlandet i forbindelse med jobb, men nå er han tilbake. Han har faktisk fri i dag, og det er litt koselig å være hjemme sammen. Alma hadde igjen blitt møtt i bhg med  at alle guttene ville leke med henne og ble glad for at hun kom. "Kjæresten" hadde sporenstreks tatt henne i hånda.. he, he. Så hun virket glad for å komme i bhg i dag selv om pappaen (som hun savnet veldig) er hjemme. 

I dag skal jeg sette meg inn i Grete Roede-metoden, har ikke fått tid til å lese. Men allerede gått ned over 1 kg i vekt, også fordi jeg har vært syk med liten appetitt. Og så har jeg tenkt å trene. Luna er i ferd med å sovne på magen min i meitai:)

Ha en fin dag alle sammen!

hehe, hun har det fantastisk i barnehagen skjønner jeg ;)

Spennende med Grete R da! Det går nok kjempefint skal du se =)

Jeg har gått ned enda en kilo nå, men jeg tror kroppen lurte meg og ikke hadde eggløsning så tidlig som jeg trodde (og hoppet i taket for), spørs om jeg bare må innfinne meg i å ha lange sykluser altså :-p

Takk- det føles som at dette går veien, altså! Endelig går vekta nedover, for endelig er jeg motivert nok til å slutte med tullespising.

Fru H, jeg har alltid sett deg slank? Er ikke du slank fra før av? Vil du svare på hvilken BMI du har og hvilken som er målet? Jeg har BMI på rundt 26,5 så jeg bør absolutt under 25 for helsens skyld. Målet er å komme ned til ca. 23, det kan jeg føle meg veldig vel med! Målet er å være på rundt 25 innen jul, og fortsette på nytt Roede-kurs når dette kurset er over. Du er flink som klarer det så bra på egen hånd, jeg må nok ha den ekstra hjelpen fra gruppa for å få det til. 

Takk for det, men jeg har egentlig aldri vært helt fornøyd. Høsten vi begynte å prøve å bli gravide sist veide jeg nesten 90 kilo. Jeg gikk ned ca 10 kilo før jeg ble gravid (det var nok avgjørende for å få kroppen i gang) og var enda litt lettere noen uker etter fødselen. Jeg har ligget stabilt på 73-73,5 kilo lenge nå, og da var BMI på ca 25. Det viktigste var egetlig å få strammet opp kroppen altså, og stabilisere syklusene, men det føles godt å endelig ha funnet metoden som passer for meg slik at jeg når vekta jeg alltid har drømt om. Målet er 65 kilo, da er BMI'en på ca 22,30 når jeg regnet ut nå. Den store motivasjonen er sydentur med mannen på nyåret! :-)

Men hvor høy er du? Jeg er 1.76, og veide 65 kg i beg. av 20-årene. Dit vet jeg ikke om jeg kommer lenger! Men når jeg ser på bilder av meg selv da jeg veide rundt 70-72, synes jeg selv at jeg så bra ut, og det er absolutt oppnåelig, tenker jeg. Gleder meg enormt til å nå dit:)

Du har jo gjort en fantastisk jobb fra 90 til 73 kg, det står det virkelig respekt av!!

Jeg er ca 171,5 høy :) Har lyst til å finne frem før og etter bilder fra sommeren 07 og til nå :-p

He he, nå sendte jeg deg visst en pm Fru H, var meningen å sende den her- litt forvirret av det nye her, bare!

Sikkert stor forskjell ja, og fantastisk når det går den veien og ikke motsatt! Jeg satt og så på noen bilder her i helga fra interrail i beg. av tjueåra. Så flott jeg så ut da! Veide sikkert over 15 kg mindre enn nå. Men utrolig nok syntes jeg også da at jeg hadde for mye. Nå har jeg nok senket kravene litt:)

Hehe ja det forandrer seg litt med åra :)

God mandag ! Nå er vi akkurat ferdig med å gå halloween med alle ungene i nabolaget her. Skal bli deilig å slappe litt av når han er i sengs, han sitter å ser på tv mens han holder øynene åpene med fingrene sine stakkars :P

Så flinke dere som slanker dere er :)

Må vel til med det etter denne graviditeten jeg også....

Her er Snuppa syk med feber og forkjølelse, mannen har vært hjemme med henne idag og så er det min tur i morra :)

Uff da! God bedring =)

Back
Topp