God mandag!

hissigproppen

Gift med forumet
Da er det ny uke...
Her i huset begynte det med deilig drama og pottesur treåring... Hver dag har blitt til en kamp om alt mulig. I tillegg så tester hun grenser og er frekk og til dels slem.
Noe er galt, men vi klarer ikke sette fingeren på det.

Mannen skal ringe legen i dag og be om ny time etter en mindre heldig antibiotikakur på piller... Vi har fått i henne en del, men siden lørdag morgen har det vært et mareritt. Godt vi ikke fikk mikstur :-/

Så sånn startet det her da.
Ha en flott uke alle sammen!

God morn :)

Hørtes ut som en sliten start på dagen :( Lykke til hos legen :)

God mandag :)

Frekk 3 åring hørtes kjent ut ja. Minstemann her har vært ganske så grei å ha med å gjøre frem til nå. Men nå tester han meg virkelig ut!!! Men jeg er sta som et esel selv, så regner med han gir opp snart :P  Men han er hundre ganger enklere enn hva søsteren var på samme alder.......

Her er jeg og minsten hjemme i dag. Han kastet opp i går, og er veldig slapp i dag. Lite søvn på oss alle i natt og. Bare håper dette går fort over, og at ikke jeg og vesla får det samme.

Ha en fn dag :)

Så kjedelig med oppkast! Det kan virkelig ødelegge en hel dag!

Mannen snakket med legekontoret og legen skulle ringe opp igjen iløpet av dagen... Jeg håper på en ny time, så de kan sjekke ører og hals, bare for å utelukke at det er noe der.

Syns så synd på snuppa. I går blandet vi pillen i sterk saft og det tok ikke lange tiden før hun brakk seg, klaget på kløe og smerter i halsen osv. Og det var lite pille i forhold til saft, så hun har nok god smakssans.

God mandags morgen :):) Her starter den rolig, men frokost og lese historie.
Håper det går bra til legen hissigproppen.

God morgon!

Her er det roleg enn så lenge, byrjar mandagen med kontor - og treng det for å finna igjen tråden sidan før ferien  Ellers skal eg avgarde og sjå på barnevogn i dag! Jippi og glede! Ser fram til å få det unnagjort, då er me eit skritt nærare!

Høyres ikkje ut som ein altfor koseleg start på veka med trassige og sjuke ungar. Det går over!

Vonar de får ein fin mandag alle saman!

Du får kose deg veldig på barnevognshopping! Hørtes koselig ut! :-)

Åååh , det er jo såå koselig med barn i den alderen ..kjenner den ja! Og attpå til i dårlig formen da stakkars. Huff, får håpe det blir bedre :)

Satser på en bedre tirsdagsmorgen for deg :)

Lille drage skrev:
Åååh , det er jo såå koselig med barn i den alderen ..kjenner den ja! Og attpå til i dårlig formen da stakkars. Huff, får håpe det blir bedre :)

Satser på en bedre tirsdagsmorgen for deg :)

Takk!
Legen hadde enda ikke ringt pappaen tilbake, og hun har høyere temp i dag enn vanlig, uten å ha feber direkte... Hun var hjemme fra bhg og skal ikke på dansing i dag, men hvile og legge seg tidlig.

Og hun har visst oppført seg pent, og unnskyldt seg for å ha stjålet ost uten at hun ble bedt om det. Så litt bedring er det jo :)

Det hørtes ut som en heftig start på uka.
Har dere snakket med barnehagen om datteren deres, kan hende de har noen råd og tips og komme med...

Lionne skrev:
Det hørtes ut som en heftig start på uka.
Har dere snakket med barnehagen om datteren deres, kan hende de har noen råd og tips og komme med...

Vi skal ta det opp med ped.leder. For når hun blir sur så har hun begynt med å true med å banke oss, og dytte oss. Og DET har hun ikke lært hjemme!
Så skal spørre om de hat lagt merke til noe i bhg og evt hva de gjør for å få henne til å slutte.

Høres ut som en god ide, det er også stortsett gjennom barnehagen de kan hjelpe til med ekstra resursser om det skulle trengs. Håper uansett at det bare er en skikkelig trassalder hun har kommet i, og som går over fort...

Håper jeg også! :-)
Tror det er mye som skjer inni hodet, og når vi ikke forstår med en gang så blir hun frustrert.

Back
Topp