God mandag!

lenemor

Forumet er livet
Håper alle har hatt en fantastisk helg - selv har jeg stort sett vært på jobb, så i dag er jeg litt slakk... har bare dagen i dag fri, så skal jeg jobbe tirsdag og onsdag igjen - men så er det ut på tur!!

Her er det bråk og leven - ungene leker veldig høylytt... men til gjengjeld roter de noe forferdelig også emoticon . Skal snart ta turen opp i barnehagen, og så må jeg prøve å få litt skikk på huset og finne ut hva vi trenger av mat... det er det meste, for G kan visst ikke handle når han er hjemme med to barn...

Hva gjør dere i dag da?
 
Hjemme med en forkjøla Mina og hun hadde litt feber i natt, så hun blir hjemme idag. Men er heldigvis i godt humør. Blitt lite søvn på oss i natt. Våknet ofte..

Her tar vi dagen med ro:)
 
Hei på en mandag!

Inatt la jeg med en bitte liten hodepine og våkna ved 4 tiden med hodepin,e jeg trodde jeg skulle dø!! (ihverfall nesten) Tok to paracet og prøvde å sove igjen, men kl 6 kastet jeg inn hånkleet og ringte legevakten! Eller kjetil ringte mens jeg kastet opp i bakgrunnen!
Fikk kommet meg til legevakten, men etter ti minutter på venterommet der så var det hele over! (var glad for det assa) Noe så flaut! Men de timene jeg hadde den hodepinen hadde jeg det verre en ved fødsen! :?

Men etterpå skal vi opp på politistasjonen å ordne med pass til ungene! Vi reiser en og enhalv uke til Tyrkia i sommer!!!! =)))

Ha en super mandag!
 
God mandag jenter,
Chr er levert i barnehagen og jeg har begynt å jobbe. Deilig med hjemmekontor.
I dag kommer det kjøkken fra ikea på døra i det nye huset. Et til oss og et til svigermor.
Blir nok ikke noe montering av våres før til høsten. Så k skal til fetsund og ta i mot kjøkken og jobbe litt.
 
God formmiddag.. :-) Våknet 07.30 av klokka og den skarpe sola inn gjennom gardiner og persienner :-s.

Her har det vært en urolig natt, med rier siden kl 21 i går kveld, startet svake og var ganske merkbare (10 min mellom) på nattmorgenen. Men det ga seg jo så klart. Men jeg har motet oppe, kynnerene er ganske vonde nå og siste del av slimproppen gikk i sta. :D.
Trym er levert i bhg og jeg skal hive meg en tur i køya, sliten etter natta.

Ellers i dag blir det vel å rydde og støvsuge litt her.
 
Oslojente: God bedring til Mina :-)

Ha en fortsatt fin mandag alle :-)
 
Flatula: Må gi deg et lite sitat fra Gustav: "jeg vet hvordan babyen kommer ut av magen. Det er bare å trykke". Men du må nok vente med trykkinga til rette tid. Det blir innen lenge uansett nå!
 
Olive76 skrev:
Flatula: Må gi deg et lite sitat fra Gustav: "jeg vet hvordan babyen kommer ut av magen. Det er bare å trykke". Men du må nok vente med trykkinga til rette tid. Det blir innen lenge uansett nå!

hehe.. Han har jo rett i det :-p. Men må bare ha det rette tidspunktet først :D
 
Back
Topp