God mandag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!!
Da er vi faktisk i mai måned! Tenk på det =) 
Herlig!
Fint vær her i dag, men kaldt på mornigen som vanlig. 
Bin laden er visst drept, hører ikke om annet på radioen i grunn. 
T er levert i barnehagen og jeg er klar for å pusle litt her hjemme før jeg skal på nattevakt i kveld. 
Men først er det kaffekoppen og oppdatering på nett! =) 
*****Tatt bort angående bursdagsgave til mannen****
Håper bare jeg klarer å holde det hemmelig en stund =) 

Levert skatten i bhg, handlet, og nå hjemme med sigurd. skal ut og trille en tur nå snart. vi driver å maler huset men tror ikke jeg gidder prøve når  minsten bare sover en halvtime av gangen om dagen... får vente til gubben er hjemme.

gøy med tur da fru h! det vil jeg og! hvor har du tenkt at dere skal dra?

Det blir nok Roma! =) 
Vi har vært der begge to, men ikke sammen. 
Og vi liker byen godt og har snakket lenge om å dra dit. 
Men det er så varmt der i juni, var hvertfall det da jeg var der for 3 år siden. 
Men da var jeg jo gravid, og merket nok varmen mye mer pga det. 

Koselig med trilletur da! =)

Fru H skrev:
Det blir nok Roma! =) 
Vi har vært der begge to, men ikke sammen. 
Og vi liker byen godt og har snakket lenge om å dra dit. 
Men det er så varmt der i juni, var hvertfall det da jeg var der for 3 år siden. 
Men da var jeg jo gravid, og merket nok varmen mye mer pga det. 

Koselig med trilletur da! =)

Eeeelsker roma! Vil og tilbake dit. Og perfekt sted for romantikk :) Paris funker det og, men der var vi da jeg var gravid med Håvard... Vil tilbake dit og, uten barn. Bare sitte på fortausrestauranter og drikke vin og se på livet :)

Oskarsmamma skrev:
Gooood mandag! Jeg er hjemme fra jobb idag, skulle ha hatt hjemmekontor, men med en hoste av en annen verden og visning ikveld har jeg meldt meg inn syk..Samler energi til å gjøre det siste som trengs. Pappa kommer senere idag og henter O i bhg og tar hunden på tur og så skal vi til han på grilling mens visningen er....

Male hus ja, er vel sånt vi må drive med når vi får rekkehuset...DEt blir en overgang fra leilighet! en halvtime var ikke lang dupp gitt...du får ta noen "powernaps" du og da;)

god nattevakt Fru H!

No slit med eget hus ja! MYYYYE som må fikses hele tiden. Men kjøpt 12-års-maling da, så en stund til neste gang heldigvis :)

Oskarsmamma skrev:
Gooood mandag! Jeg er hjemme fra jobb idag, skulle ha hatt hjemmekontor, men med en hoste av en annen verden og visning ikveld har jeg meldt meg inn syk..Samler energi til å gjøre det siste som trengs. Pappa kommer senere idag og henter O i bhg og tar hunden på tur og så skal vi til han på grilling mens visningen er....

Male hus ja, er vel sånt vi må drive med når vi får rekkehuset...DEt blir en overgang fra leilighet! en halvtime var ikke lang dupp gitt...du får ta noen "powernaps" du og da;)

god nattevakt Fru H!

Tusen takk! =)

Nå har jeg ryddet og vasket på rommet til T, vasket alle vinduene i 2. etasje og ryddet masse vinterstæsj opp på loftet!
Nå skal jeg strakt hente Teodor og gå en tur til byen, må levere en nøkkel i butikken jeg jobber i . 
Ha en fortsatt fin dag alle sammen! =)

Hjemme fra jobben nå, har spist middag og slapper nå av litt :)

Så gøy med tur da :) har jeg lyst til også!

Back
Topp