God mandag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nyyydelig vær i dag også! Teo og jeg syklet til foreldrene mine og gikk tur til byen etter det.
Jeg fikk brått en time hos gyn., så da måtte mannen hente T i byen!
Nå slapper vi av inne før middag. T vil ikke alltid sove på dagen og blir helt kjørt på ettermiddagen.
Sovnet i bilen i stad og er ikke helt med enda :-p

Hallo[:D]

Her er det rolig dag.. Benjamin har fri i fra barnehagen og vi bare koser oss [:)]
Driver å små pakker siden vi har kjøpt oss leilighet [:D]

Grattis med leilighet [:D]
Så moro!

Gratulerer med leilighet!![:)]

Så godt å få en bråtime hos gyn da, så blir man jammen meg fort ferdig og slipper å "grue seg/være spent![:)]

Har sovet ut etter min tids mest travle nattevakt, endte opp med 30 min overtid, så jeg var på vakt 10 t i natt.. satt nedpå max 30 min.. huttemegtu - men sovet godt, og vært på kafe og gåtur med ei venninne! Herlig ettermiddag i skikkelig deilig vær!

Nydelig vær her og:) Alma var hjemme fra bhg i dag og vi hadde besøk av ei venninne med ettåring. Før det gikk vi bare en tur til butikken. Alma sov i tre timer (!) etter besøket, tydelig at hun var sliten i dag. Jeg prøvde å vekke henne flere ganger da det hadde gått en og en halv time uten hell... Hun har vært i perlehumør i dag da, har vært en drøm å være hjemme med de to i dag.

Her har det vært nok en dag med knallvær og flere er det visst meldt i påska [:D] deilig å ha fri da!

Her har vi vært på besøk hos en venninne og Amelia har fått lekt med to jenter på alderen hennes [:)]

De har laget påskepynt, gått tur og lekt på en skole [:D] en fin dag....

ORIGINAL: Oskarsmamma

Phu!
Nå har det vært et rotterace for å få leiligheten klar til salg. Fotografen tok bilder idag så nå tar vi påskeferie frem til dagene før visningene..Feiret med en øl i solen på verandaen etter Oskar var i seng-det smakte godt gitt[;)]

Høres slitsomt ut med nattevakt Tuttelure-hvordan går det m magen?

Jeg er akkurat ferdig med GU selv-alltid godt når det er overstått[:D]

Jo takk, formen var fin etter nattevakta heldigvis!

Magen har det fint, ul i dag! flyttet fram 5 dager[:)] I magen er en gutt[:)] formen er mye bedre[:)]

Hei,

Håvard er i barnehagen idag, og jeg har vasket hus og pakket til Danmarkstur imorgen. (eehm ser at det står god mandag... og nå er det jo tirsdag... men men)
Gleder meg stort til ferie i det stooore utland [;)] Har pass, vaksiner og visum klart[;)][8D]
Rukket en trilletur til "byen" også for å kjøpe godteri til påskeegget til håvard + heklegarn til meg (husmor sier du?? hehe)

Men nå skal jeg dra å hente storegull. Var lite barn i barnehagen idag OG lite voksne, men håper han har kost seg alikevel.

Back
Topp