God mandag :)

Fru+2

Forumet er livet
Da var det ny uke og nye muligheter.
Christian er levert i barnehagen og jeg skal dra til legen nå.
Er forsatt vedlig svimel så får vi se hva hun finner ut.

Ha en strålende dag

Lykke til hos legen silje - håper det viser seg å være noe som er lett å fikse med litt vitaminer eller noe!

Her har det vært en koselig morgen med barna, så har jeg vært ute og handlet inn litt mat - så nå er middagen klar til og med torsdag... jeg MÅ bare komme igang med ukesmenyer igjen, men nå har jeg ikke hatt tid og ork.

I dag skal jeg gjøre så lite som jeg har samvittighet til her i huset - jeg er sliten etter mye jobbing i helga, og så skal jeg jobbe i morgen og onsdag igjen.. da er det 14-23-vakter, og det er jo ikke så ille (ingenting er ille altså, jeg elsker jobben min!!)

Nå sitter jeg og koser meg med frokost - lompe med ribbe og grov sennep - det har jeg lengtet etter siden jegstekte ribba, men lefse er ikke å oppdrive, og det har ikke lomper vært heller

Har tenkt å varme meg litt gløgg og sette meg med en bok eller en episode av 6 feet under etterpå

God dag!

Bertine er levert på akebrett, det var stas.. Rasmus sover, enn så lenge, og mannen og jeg skravler..

Idag skal jeg på helsestajonen, første barselgruppe, det blir spennende![:)]

God formiddag! Nå skal vi i gang med å legge gulv på soverommet vårt, så nå er det ikke mye igjen.. Kan nok flytte inn i løpet av uka da.. [:)]

Så deilig Almyrida - da rekker dere å innvie soverommet før gubben "flytter" da?![:D]

Da er jeg tilbake fra legen mistenker at jeg lavt jernnivå men skal ta det med ro i 2 uker til.
Så ble lang juleferie på meg i år.Hedligvis har smertene i magen godt bort. Så må bare være veldig forsiktig med maten og alkohol.

det blir en rolig førjulstid på deg da silje - uten for mye stress. Håper du snart føler deg bedre igjen!

God morgen, damer! Eller god dag, kanskje heller?

Mannen er syk i dag, så da var det opp på badet og ordne i stand seg selv og begge ungene før det ble barnehagen. Avlevering gikk fint og så var det jobb. Er sååå trøtt om morgenen nå, så kan ikke skryte på meg at ungene møter på en energisk lærer kl. 08.00 om dagen...men, men, er nå der i allefall!

Skal være på jobb en stund før det blir hjem til henting, middagslaging og så møte i barnehagen. Deretter vanngym- Så er er vel ikke hjemme i sofaen før 21.30 tenker jeg. Puh! Men en typisk dag i uka for meg nå om dagen!

Silje: jeg har lave jernlagre, og merker det fordi jeg blir ekstra trøtt og svimmel.

Back
Topp