God mandag

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen...

Her har vi vært våkne siden kl.05.00,da vekkte Mikael oss for han hadde tissa igjennom alt som var..så da var det bare å skifte på gutten å ta han i senga våres,for litt kos eller tull og tøys for hans del da[:D]hehe
Nå har mannen fyrt opp i peisen til meg å kjørt småen i bhg.
Jeg skal slappe av litt å prøve å sove litt etterhvert,ble en slitsom helg.

Ha en fin dag alle sammen.....

God morgen!

Jeg sitter på et hotell og venter på at kurset skal starte. Jeg skal lære meg bedriftsøkonomi på to dager. [:D]

Utrolig lei av å reise nå, kjente irritasjonen på flyplassen i morges, og det er et godt tegn på at nå skal man bare ta ting med ro. Heldigvis er dette siste turen før jul, muligens med unntak av et julebord i Bodø, men det er jo bare kos.

Ha en strålende mandag alle sammen! [:)]

God morgen! [:)]

Jeg og Tobias er oppe, stod opp kl 8 vi. Ida sover enda.
Ute er det -18 grader, og jeg håper virkelig det blir litt varmere snart, for vi må på matbutikken [:o] Kan jo ikke ut og gå med småttisene når det er så kaldt! [&o]
I ettermiddag er det Functional Moves, men da er det sikkert litt varmere. Håper det i allefall, hehe.
Ellers bare være-inne-og-kose-oss-planer i dag [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!

Etter snøværet i går og en halv meter snø, er det idag skyfri himmel. Takk og lov for det, har snart ikke flere steder å legge snøen..... Måtte måke i over 2 timer for hånd i går!!

I dag er jeg hjemme fra jobb. I går var jeg rett og slett utslitt, og i tillegg er forkjølelsen på plass, og hodet dunker så smått. Vil ikke ta paracet, så lar meg heller ta en rolig dag idag. Har blitt flink til å lytte til kroppen min syns jeg [:)]
Har vært alene med Maiken fra onsdag til igår, og når jeg må gjøre alt selv + at knøttis i magen tar masse energi fra meg kjenner jeg at jeg ikke makter å gjøre så mye som jeg pleier. Var skikkelig i kjelleren i gårkveld etter siste måketime som jeg måtte ta etter Maiken hadde lagt seg.

Egentlig skulle vi vært alene her fram til fredag, men MyLove kom hjem igår. Han har klart å briste deler av benet i langefingeren + brekke fingerknoken eller noe, så nå er han sykmeldt i 3 uker. Egentlig helt greit for meg [8D][;)][:)] Kjenner jeg trenger litt hjelp....

I dag har jeg ingen store planer. Skal nok små¨pynte litt mer, kanskje rydde i skapene på kjøkkenet og badet, gå meg en tur, og ellers slappe av og samle krefter igjen.
Det er turn for Maiken i kveld, men ser an formen før vi avgjør hva som skjer.

Forresten så sov Maiken til 07.40, FANTASTISK!! Det trengte jeg idag [;)]

Ha en strålende dag jenter!!

Og så koselig å se deg igjen Naftaline [:D]

Go morgen!

Her sitter jeg å venter på bilen som skal frakte meg og Andrine på sykehuset. Hun har vært syk siden onsdag,sliter med pusten og har ikke spist noe særlig. Stakkars babyen min.

Håper alle får en fin fin dag!!!

ORIGINAL: KineL

Go morgen!

Her sitter jeg å venter på bilen som skal frakte meg og Andrine på sykehuset. Hun har vært syk siden onsdag,sliter med pusten og har ikke spist noe særlig. Stakkars babyen min.

Håper alle får en fin fin dag!!!

Uff da, masse god bedring til lille Andrine.

Mårnings!

Skrållan: DET høres kaldt ut, vestlandsrompa mi hadde nok fallt av om den måtte ut i -18,5, ikke vandt med sånt vettu[:)]

Naftaline: så gøy å se deg igjen, har savnet deg masse.

Kvitre:så bra å høre du tar vare på deg selv, det trenger man. Jeg var alene med Jonah da jeg gikk med Hermann i magen, og det var TUNGT, så all medlidenhet til deg!

Kine L: huff, masse go bedring, og håper det er noe harmløst som er lett å fikse. Lykke til!

Oså over til meg igjen da. Sambo kom hjem på lørdag etter 14 dager i nordsjøen. Jeg har siste dag av sykemld så sambo ville ha barna hjemme fra b.hagen. Helt greit sa jeg, men står opp, spiser frokost, så forsvinner sambo ut dørene, og skal hente og bringe, kjøpe og fikse, gudene vet hva. Så da sitter man her da. Utslitt og alene, igjen....he, he...stakkars meg i dag altså...

Men dagen blir nok bedre. Skal kjøpe siste rest av julegavene i dag, skrive liste over matvarer vi må ha i julehelgen, og kjøpe litt pynt. I kveld skal det trenes og soles og legges TIDLIG, siden det er jobb igjen i morgen.

Ha en fin dag alle sammen

Mamma Propell: Det Er kaldt! Er ikke vant til sånne vintre vi heller, det var først i fjor at vi fikk sånne ekstremvintre. Nå er det faktisk -13 grader da, sola varma opp littegrann. Men joda, det er kaldt nok det. Ungene kan jo ikke være ute og leke engang. I allefall ikke Tobias, Ida får være litt ute hver dag i bhg. Småttisene holdes inne. Merker det godt på ungene, og meg selv, blir liksom så isolerte - særlig siden jeg ikke har lappen og vi må gå til butikk, bhg osv. Heldigvis stiller mamma og pappa opp ang. bhg-kjøring da! [:)]

God bedring alle som trenger det! [:D]

Back
Topp