God Mandag!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ja, god morgen til dere da. Ny uke! [:)]

I dag skal jeg male litt flere kjøkkendører, skal også en sving innom jobben til Posen for å ordne litt papirer, så blir det Ikea å kjøpe stor seng til Sofie. Vi ender på Hemnes dagseng, hvit med 3 skuffer. [;)]
I kveld blir det mere maling og 71 grader nord før det er natten.

Mine siste dager i permisjon må nyyyytes nå [8D]

Guten morgen.

Har kjørt jentene i bhg,mannen på jobb,vært hos legen en tur.
Nå ligger jeg på sofaen å slapper av litt før jeg skal hente flokken
igjen.Nyyter fridagen min[:D][:D]

Ja bare å nyte de siste permisjonsdagne utrolig at det allerede er over,gått utrolig fort

Jeg levert i bhg
fikk besøk av en vennine istad som venter baby når om helst
driver og håper på bud runde snart hehe

skalhente snuppa i bhg og ellers ikke gjøre noen ting

God mandag til dere alle, og håper alle får en fin ny vinteruke [;)]

Jeg driver på å male et gammelt framskap, blir så fiiint atte [:D][:D]

Her har jeg vært på jobb, og skal snart igjen. Møte.. Ja, ja. Så er det slakkings på sofaen resten av dagen.

god kveld[:D]

Merker jeg er mindre her inne, måtte faktisk lese meg opp igjen på de få nye trådene om hva som har skjedd i det siste!

I dag har jeg og lillebror gått tur ned til sentrum for å møte hun jeg fødte sammen med[8D] Vi ble lagt inn og satt i gang samtidig begge to, og var litt på barsel sammen, så nå har vi holdt kontakt og møtt hverandre både hele familiene og bare oss mødre og bebiser. Ganske gøy, de blir snart naboene våre og[:D]

Så har jeg kjøpt altfor dyr julepynt på Kvist og Lene Bjerre[8|] og en tunika på Accesories som vesla virkelig ikke trengte[>:]

Mao en skikkelig uintressant men deilig barselsdag!

Må spørre Tussa: den sengen ser veldig lur ut, men jeg som er støv allergisk blir litt skeptisk til å rengjøre slike senger med skuffer under. Tror du det blir noen støvsamlere? gi meg gjerne oppdatering på akkuratt det[;)]

God dag!
I dag har vi vinket til bestefar (bess) som reiste med toget!
Han pendler og jobber i Oslo! Stor stas å se på at han tar toget!
Ellers har vi slappet av, Sondre har vært litt i barnehagen.
har spist middag å skal kose oss i kveld!
Blir litt 71 grader nord i kveld ja! [;)] Blir ett lite bad på meg før det da.. Litt avslapping!

Ellers så måtte vi investere i en ny dress til junior.. Den fra europris detter fra hverandre! [:@]
Nå kjøpte vi en fra stormberg. Barnehagen har 15 % rabatt på den butikken som har stormberg..
Så det hjelper litt!

Ha en fin kveld jenter!

ORIGINAL: *kolibri*

god kveld[:D]

Merker jeg er mindre her inne, måtte faktisk lese meg opp igjen på de få nye trådene om hva som har skjedd i det siste!

I dag har jeg og lillebror gått tur ned til sentrum for å møte hun jeg fødte sammen med[8D] Vi ble lagt inn og satt i gang samtidig begge to, og var litt på barsel sammen, så nå har vi holdt kontakt og møtt hverandre både hele familiene og bare oss mødre og bebiser. Ganske gøy, de blir snart naboene våre og[:D]

Så har jeg kjøpt altfor dyr julepynt på Kvist og Lene Bjerre[8|] og en tunika på Accesories som vesla virkelig ikke trengte[>:]

Mao en skikkelig uintressant men deilig barselsdag!

Må spørre Tussa: den sengen ser veldig lur ut, men jeg som er støv allergisk blir litt skeptisk til å rengjøre slike senger med skuffer under. Tror du det blir noen støvsamlere? gi meg gjerne oppdatering på akkuratt det[;)]

Jeg skal holde deg oppdatert [;)] Vil ikke tro det blir så masse mer støv der enn i en kommode f.eks. Tanken er at hun skal ha enden av klærne sine der, kanskje en skuff til leker. Også tenker jeg at støvsugeren tar en ganske rask opprennsning i de verste kaninene [:D]

Back
Topp